شناسهٔ خبر: 32410274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بزرگترین مشکل بوکس نداشتن کرسی آسیایی است

رضایی: ما مشت می‌زنیم به حریفان‌ امتیاز می‌دهند!

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: بزرگترین مشکل ما نداشتن کرسی در داوری آسیا است، چون پشتوانه نداریم، هرچه مشت می‌زنیم به حریفان امتیاز می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اشکان رضایی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در گفت‌و‌گو با فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط میزبانی کشور تایلند از این دوره از رقابت‌ها چطور بود گفت: اولین باری بود که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می‌کردم. رقابت‌ها با حضور سی و چهار کشور در حال پیگیری است، میزبان هم در تلاش است تا مسابقات خوبی را برگزار کند، در این رقابت‌ها قهرمانان جهان، آسیا و المپیک حضور داشتند اما آنها هیچ چیزی بیشتر از ما نداشتند، تنها مشکل ما نداشتن کرسی در داوری است.



وی در ادامه افزود: خوشبختانه کادرفنی خوبی در کنار تیم ملی وجود دارد، آنها همه توانمند هستند و هیچ مشکلی در بخش داوری نداریم. تنها مشکل بوکس ایران نداشتن کرسی داوری است. وقتی در این بخش کسی رو نداشته باشیم به راحتی داوران حق ما را می‌خورند.

 

* در کمیته داوران آسیا کسی را نداریم که از حق مان دفاع کند


رضایی در واکنش به این سوال که گویا کمیته داوران برای بازبینی فیلم هزار دلار دریافت کرده و پس از آن به اعتراض‌ها رسیدگی می‌کنند، گفت: متاسفانه برای اعتراض به قضاوت‌های ناعادلانه باید هزار دلار به کمیته داوران پرداخت می‌کردیم اما ما توان پرداخت این هزینه را نداشتیم. داوران این مبلغ را برای بازبینی فیلم مبارزات می‌گیرند اما بازهم این کارها سودی ندارد چون ما در کمیته داوران آسیا کسی را نداریم که از حق ما دفاع کند.

 

* چند بار می‌خواهیم به جامعه ورزش بگوییم که تلاش کردیم و حق ما را خوردند؟



وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: واقعا در داوری اصلا قدرتی نداریم؛ بازی برنده را هم به ما نمی‌دهند! با این شرایط ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. اگر این روند ادامه داشته باشد بوکس ایران به هیچ جا نمی‌رسد. ما چقدر باید تلاش کنیم و داوران حق ما را بخورند؟ چند بار می‌خواهیم به جامعه ورزش بگوییم تلاش کردیم اما حق ما را خوردند؟ یک بار دوبار؟ آیا بار سوم کسی این شرایط ما را درک می کند؟ همه می‌خواهند بگویند که شما بوکسور نیستید، کسی نیست که مشکلات ما را در آسیا ببیند. کاش مردم بودند و می‌دیدند که داوران چه بلایی سر ما آوردند.

 

*  از قبل بازنده هستیم، چون قرار است هرچه مشت می‌زنیم به حریف‌مان امتیاز دهند

 

رضایی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: متاسفانه مقابل کشورهای درجه دوم هم حق ما را می‌خورند، همه این کشورها در کمیته داوران پشتوانه دارند اما ما نداریم! وقتی با یک بوکسور خوب هم گروه شدیم از قبل کاملا مشخص است که چه اتفاقی برای ما رخ می‌دهد، چون ما از قبل بازنده هستیم، چون قرار است هرچه ما مشت می‌زنیم به حریف‌مان امتیاز بدهند.

 

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: شرمنده مردم، مسولان فدراسیون و خانواده‌ام شدم. در این مدت برای من زحمات زیادی کشیدند اما نتوانستم مزد زحمات آنها را بدهم. از صالحی نایب رییس فدراسیون به خاطر حمایت‌های همیشگی‌اش تشکر می‌کنم. امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک و جهانی موفق شوم و جبران کنم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما