شناسهٔ خبر: 32408482 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

خالصی‌دوست با آنا مطرح کرد:

توسعه رشته‌های کاربردی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: توسعه رشته‌های کاربردی و تعامل با آموزش و پرورش برای جذب دانش‌آموزان مهارتی و فنی‌وحرفه‌ای در دستور کار این دانشگاه است.

صاحب‌خبر -

عبدالله خالصی‌دوست در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در تشریح برنامه‌های سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: کیفیت‌افزایی و کارآمدی بیشتر حوزه آموزش، اصلاح هرم هیئت‌ علمی، توسعه مدارس مهارتی سما، توسعه رشته‌های کاربردی و تعامل با آموزش و پرورش در راستای جذب دانش‌آموزان مهارتی و فنی‌وحرفه‌ای در دستور کار سال جاری این دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: برندسازی مراکز تحقیقاتی، گسترده‌سازی دامنه ارتباط دانشگاه با بخش‌های مورد نیاز در جامعه و صنعت، حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان، توجه به حوزه کارآفرینی و تجاری‌سازی و هدایت سرمایه‌ها به سمت اشتغال مولد و کارآفرینی، ایجاد خوشه‌های صنعتی گچ و نمک و ارتباط مؤثر با سازمان‌های مختلف برای انجام پژوهش‌های کاربردی از رئوس اقداماتی است که سال ۹۸ در دستور کار قرار دارد.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، برنامه‌های حوزه دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان در سال 98 تقویت حس وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین اعضا، ایجاد شورونشاط دانشجویی، انگیزه و امید در دانشجویان برای تقویت حس خودباوری، عزت ملی و نگاه خوش‌بینانه به آینده است.

خالصی‌دوست اضافه کرد: اصلاح ساختار مالی، اعطای وام‌های دانشجویی کم‌بهره، ایجاد انضباط مالی بیشتر، ایجاد درآمدهای پایدار از طریق اقتصاد دانش‌بنیان، طرح‌های خارج از دانشگاه و ایجاد مکانیزم مناسب برای پیگیری وصول مطالبات معوق از محورهای اصلی فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در سال 98 است.

انتهای پیام/4062/

نظر شما