شناسهٔ خبر: 32407675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرامرزیان: بعد از ابلاغ بودجه با فدراسیونها توافقنامه امضا می کنیم/ نحوه هزینه بودجه رصد می شود

معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش گفت: بودجه ای که در اختیار فدراسیون ها قرار می گیرد رصد می شود که چگونه هزینه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاله فرامرزیان معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش در گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص مسائل مالی و امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون های ورزشی صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

فارس: محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی در نخستین نشست روسای فدراسیون ها اعلام کرده که امسال ۳۰ درصد از بودجه فدراسیون‌ها کاهش پیدا می کند، نظرتان در این باره چیست؟

یکی از دلایلی که من مصاحبه نمی کنم و از دوستان خواسته ام مصاحبه نکنند این است که وضعیت بودجه هنوز مشخص نیست و هنوز دولت اعتبارات را ابلاغ نکرده است به همین دلیل حرفی نمی‌زنم که غیر واقعی باشد. باید منتظر تخصیص اعتبارات باشیم.

فارس: اعتبارات اردیبهشت‌ماه به فدراسیون‌ها اختصاص پیدا می‌کند؟

بله اردیبهشت به فدراسیون ها بودجه می دهیم.

فارس: وزارت ورزش هر سال با فدراسیون‌ها توافقنامه ای را امضا می‌کند آیا امسال هم این توافقنامه صورت گرفته است؟

فعلا خیر هنوز فدراسیون‌ها برنامه‌های خود را ارائه نکرده اند و توافقاتی هم صورت نگرفته است. بعد از ابلاغ اعتبارات بر اساس بودجه‌ای که در اختیار وزارت ورزش قرار می‌گیرد این توافقات هم صورت می‌گیرد. البته برنامه فدراسیون‌ها مشخص است و ما در آخرین نشستی که با روسای فدراسیون‌ها داشتیم از آنها خواسته‌ایم تا پایان اردیبهشت برنامه‌های خود را به ما ارائه دهند. این که چه رقمی می‌توانیم به آنها اختصاص دهیم به میزان اعتبارات ما بستگی دارد، از طرفی از فدراسیون‌ها خواسته ایم حتما از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند.

فارس: شنیده شده فدراسیون‌تیراندازی در نامه ای از شما مبلغ ۵۰۰ میلیون خواسته تا حقوق بهمن، اسفند و عیدی کارکنان را پرداخت کند اما صحبت ها حاکی از این است که این فدراسیون عیدی کارکنان را پرداخت نکرده است نظرتان در این باره چیست؟

پایان سال ۹۷ حدود ۳ میلیارد تومان داشتیم که به برخی از فدراسیون‌هایی که مبلغ کمتری گرفته بودند پرداخت کردیم از جمله فدراسیون شنا و تیراندازی. مبلغی از سهم فدراسیون تیراندازی باقی مانده بود با توجه به رویدادهایی که داشت ما این مبلغ را به حساب فدراسیون واریز کردیم.

فارس: اینکه این فدراسیون مبلغی را از شما گرفته به کارکنان نداده و عیدی کارمندان را پرداخت نکرده چه طور؟

ما رصد می‌کنیم که اعتبارات فدراسیون ها صرف چه اقداماتی شده است. امسال نیز از فدراسیون ها گزارش خواسته ایم و اعتباراتی که در اختیار فدراسیون ها قرار می گیرد حتما گزارشات آن به ما ارائه خواهد شد.

فارس: امسال سال کسب سهمیه المپیک توکیو به شمار می رود با توجه به شرایط اقتصادی نگران مسائل مالی فدراسیون ها نیستید؟

طوری برنامه ریزی می کنیم که برای فدراسیون هایی که کسب سهمیه می‌کنند و مدال آور هستند مشکلی پیش نیاید.

فارس: پاداش مدال آوران بازیهای آسیایی مشخص نیست چه زمانی پرداخت خواهد شد؟

فعلا هنوز چیزی مشخص نیست اما حتماً این پاداش‌ها پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما