شناسهٔ خبر: 32406640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور روحانیون در کنار سیل‌زدگان بیانگر نبود فاصله میان آن‌ها است

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: حضور خدمتگزارانه روحانیون نشان داد حوزه علمیه، فاصله‌ای با مردم ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،همزمان میلاد امام زمان (عج) مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه، توسط آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در مسجدقبا کوی نفت برگزار شد.

وی در این مراسم با بیان اشعاری خطاب به وجود مقدس بقیه الله الاعظم (عج)، اظهار کرد: همه ما مشکلات و سختی‌های فراوانی در زندگی داریم و نوع بشر در رنج و سختی است؛ در این سختی‌ها، بهترین و بلکه تنها ملجأ همه، موعود تمامی ادیان، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خواهد بود.

وی خطاب به طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه گفت: این لباس روحانیت، لباس خدمت و سربازی برای امام زمان (عج) است و علمای دین، نواب امام عصر (عج) و ایشان، حجت خداوند بر تمامی خلائق است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور خدمتگزارانه روحانیون در کنار مردم که بدون هیچ برتری تلاش می‌کردند و بیل به دست می‌گرفتند، نشان داد حوزه علمیه، فاصله‌ای با مردم ندارد و روحانیت در کنار ملت حاضر هستدن که این مایه افتخار حوزه علمیه است.

نقش تاثیرگذار طلاب و روحانیون در کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده

آیت‌الله موسوی جزایری از موفقیت ستاد مردمی کمک رسانی به سیل‌زدگان ابراز خشنودی کرد و گفت: طلاب و روحانیون در این ستاد تلاش مقبولی در خدمت به مردم داشتند و از اقصی نقاط کشور و حتی نمایندگانی از طرف آیت الله العظمی سیستانی و علامه سید حسن نصرالله در این ستاد به دیدار ما آمدند، و از همه جا کمک‌های فراوانی برای مردم رسید، اما باید بدانید بحران به پایان نرسیده و همچنان نیاز به یاری و کمک مردم وجود دارد.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور در روز‌های گذشته، تاکید کرد: همه مسئولان آمدند تا از نزدیک از مناطق سیل زده بازدید کرده و خسارات و مشکلات استان را بررسی و محاسبه کنند.

وی افزود: باید برای روز‌های پس از سیل مهیا باشیم و خود را برای جبران خسارات ناشی از سیل و به ویژه بازسازی خانه‌های ویران و تخریب شده در اثر این حادثه آماده کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایتی از امام صادق (ع)، بیان کرد: نیاز امروز جامعه، وجود علمای ربانی است که ذوب در ایمان و خدمت به خلق باشند.

 

انتهای پیام/ت

نظر شما