شناسهٔ خبر: 32405712 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اصفهان:

رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی ضروری است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار و تحریم های ناجوانمردانه است و قوانین و مقررات حمایت های از بخش خصوصی و تولید کننده در این شرایط با شرایط عادی بسیار متفاوت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عباس رضایی عصر روز یکشنبه در بازدید از بخش های مجموعه تجاری، فرهنگی و فروشگاهی سیتی سنتر اصفهان افزود: همه باید دست بدست هم دهیم و در راستای رفع مشکلات مجموعه ها و بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی قدم برداریم، تا همچون گذشته در برابر تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا سربلند شویم.
وی با بیان این که طراحی زیبا، جالب و جامعی در همه ابعاد در مجموعه سیتی سنتر دیده شده است گفت: مهمترین ویژگی این مجموعه این است که فقط با دید سوددهی، تجاری و اقتصادی راه اندازی نشده بلکه به کارآفرینی، مسائل فرهنگی و ایجاد نشاط و آسایش برای بازدید کنندگان هم توجه شده است .
استاندار اصفهان اظهارداشت: نوآوری، مصرف بهینه انرژی و استفاده بهینه از فضاها در این مجموعه مورد توجه جدی قرار گرفته است.
وی با توصیه به همه سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان کرد: مجموعه هایی که قرار است در آینده راه اندازی شوند باید از چنین فضاهای تجاری، فرهنگی و اقتصادی بازدید کنند و به مصرف بهینه انرژی و آب و آسایش و رفاه خریداران و بازدید کنندگان هم توجه داشته باشند.
رضایی تصریح کرد: توسعه جامعه فقط در زمینه اقتصادی نیست بلکه توسعه باید همه جانبه و در همه ابعاد انجام شود تا برای سرمایه گذاران و مردم ارزشمند باشد.
وی با بیان این که سرمایه گذار یا سرمایه گذاران مجموعه سیتی سنتر به احداث فضاهای فرهنگی همچون سالن های سینما، تئاتر و موزه هم توجه ویژه ای داشته است خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که چنین مجموعه آبرومندی در اصفهان وجود دارد و انتظار دارم که مجموعه های دیگری با این دید و تفکر جامع و زیبا و مفید برای مردم و در راستای کارآفرینی در این استان احداث شود .
استاندار اصفهان به همراه شماری از معاونان امروز با هدف بازدید و بررسی میدانی مسائل و مشکلات بخش خصوصی و ارائه راهکارها برای عبور از چالش ها از مجموعه تجاری و فروشگاهی سیتی سنتر بازدید کرد.
مجموعه تجاری و فروشگاهی سیتی سنتر در جنوب شهر اصفهان و ابتدای جاده شیراز قرار دارد.
این مجموعه، نام اصفهان را در ردیف دارندگان بزرگترین مجموعه های تجاری ایران قرار داده است.
مجموعه سیتی سنتر اصفهان در هفت طبقه شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت پنج هزار و 500 خودرو، سه طبقه مرکز خرید(Hyper Star) و واحدهای تجاری، دو طبقه مجموعه سینمائی، سالن چند منظوره، فود کورت و سالن های مختلف است.
این مجتمع تجاری بزرگ در سال 2012 با سرمایه گذاری و مشارکت شرکت خورشید سپاهان و دو شرکت اماراتی و سویسی احداث و راه اندازی شد.
7150/6026/

نظر شما