شناسهٔ خبر: 32405251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ادعای گل: تاتنهام با پیشنهاد دو برابر کردنِ دستمزد هفتگی اریکسن، در پی تمدید قرارداد با او است

تنها یک سال دیگر از قرارداد هافبک دانمارکی تاتنهام، با این تیم باقی مانده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تاتنهام، باور دارد که با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به کریستین اریکسن و دو برابر کردن دستمز هفتگی این بازیکن، می تواند او را برای امضای قراردادی جدید و ماندن در لندن، متقاعد کند. قرارداد هافبک دانمارکی تاتنهام، تابستان آینده به پایان خواهد رسید و مذاکرات این بازیکن و مسئولان باشگاه، برای تمدید قرارداد، حدود یکسال است که ادامه دارد.

به گزارش Goal، مسئولان اسپرز، قصد دارند، با دو برابر کردن دستمزد هفتگی اریکسن، او را متقاعد به امضای قراردادی جدید کنند. گفتنی است اریکسن، در حال حاضر دستمزد هفتگی معادل 75 هزار یورو، از باشگاه لندنی دریافت می کند و پیشنهاد جدید تاتنهام، چیزی نزدیک به دوبرابر این مقدار خواهد بود. به نظر می رسد که مذاکرات تاتنهام و این هافبک دانمارکی، در هفته های گذشته پیشرفت های بزرگی  داشته است و از این رو، باشگاه لندنی، اعتماد به نفس بالایی در تمدید قرارداد با اریکسن دارد.

این خبر بیشتر از همه مسئولان رئال مادرید را ناامید خواهد کرد، چرا که کهکشانی ها، امیدوار بوند که با توجه به مدت زمان کمی که از قرارداد این هافبک 27 ساله، با تانتهام باقی مانده است، با قیمت پایین تری موفق به جذب او شوند. گفتنی است که رئال مادرید، در گذشته، لوکا مودریچ و گرت بیل را نیز از این تیم لندنی، به خدمت گرفته است.

به هر حال، باشگاه تاتنهام با وجود راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هنوز در پی باقی ماندن در جمع تاپ فور و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپاست و راهیابی به فصل آینده این رقابت ها، می تواند امید مسئولان این تیم را برای تمدید قرارداد با اریکسن، دو چندان کند.

نظر شما