شناسهٔ خبر: 32402406 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

امام جمعه مشهد: طلب ظهور امام زمان (عج) باید جهانی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی معتقد است امام زمان خواهی و مطالبه ظهور ایشان باید جهانی شود و همه دنیا باید بخواهد که امام عصر(عج) ظهور کند.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در اجتماع منتظران ظهور در میدان شهدای مشهد گفت: ظهور امام زمان (عج) یک حادثه نیست بلکه یک فرایند است و تحقق آن با خواستن شروع می شود.

وی با بیان این که برای تحقق فرایند ظهور امام زمان (عج) باید این خواسته را در دنیا توسعه داد، اضافه کرد: این خواسته نه تنها باید پهنه نظام، انقلاب و تمام کشور را فرا بگیرد بلکه باید در عرصه جهانی نیزگسترش پیدا کند.

امام جمعه مشهد خطاب به اجتماع کنندگان گفت: برای فرج دعا کنید زیرا مقدمه دعا، خواسته است و باید بدانیم که فرج مولا امام زمان(عج) بستگی به مشیّت حق دارد و در علم خدا زمان تحقق ظهور، مشخص است اما علت تحقق مشیت پروردگار، عاملی است که باید به وسیله ما محقق شود و آن هم گسترش امام زمان خواهی در جهان است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به این که جشن، پایکوبی و سرود خوانی در روز میلاد آن حضرت ابزارهایی برای اعلام این خواسته است افزود: شکل گیری خواسته ظهور در دنیا و توسعه آن وظیفه ماست و باید در این راه سر و جان بدهیم، با همه مستکبران بجنگیم و مبارزه کنیم و این خواسته را جهانی کنیم.
وی ادامه داد: باید به دنیای مستضعف، پریشان و گرفتار در جنگ و حوادث بفهمانیم که دوای درد آنها حاکمیت سراسری آسمانی و جهانی است و خود آنها نیز باید به این درک برسند و زمانی که این خواسته در دنیا توسعه یافت، امام زمان(عج) ظهور می کند./ ایرنا

 

نظر شما