شناسهٔ خبر: 32402353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رونمایی از ضریح آرامگاه آیت الله بهاری(ره)/ هزینه‌کرد 90 میلیون تومان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از صرف 90 میلیون تومان برای نصب ضریح جدید آرامگاه آیت الله بهاری(ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های اعیاد شعبانیه در بقاع متبرکه استان اظهار کرد:‌ شب گذشته در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام جمشیدی و مداحی امیرحسین اسدی، حامد انواری و مرتضی تراب‌پور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان نیز این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد و  مداحی حاج مجتبی روشن روان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد گفت: امروز مراسم جشنی به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان امامزاده یحیی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام قلیچ‌خانی و مداحی سیدرضا موسوی و سایر مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در شهرستان کبودراهنگ جشن نیمه شعبان در امامزاده جعفر(ع) گل تپه برگزار شد افزود: دیروز نیز مراسمی در ملایر با سخنرانی امام جمعه و با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امروز جشن اعیاد شعبانیه در امامزاده ابراهیم طجر و امامزاده عبدالله(ع) و نیز تکیه ابوالفضل(ع) ملایر همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود خاطرنشان کرد:‌ جشن میلاد موعود در امامزاده زید و ابراهیم(ع) تویسرکان و در امامزاده باباپیرعلی فرسفج نیز برگزار شد.

کاروند از برگزاری راهپیمایی خانوادگی «منتظران ظهور» با همکاری اداره اوقاف تویسرکان از میدان امام(ره) این شهرستان به به سمت تپه نورالشهدا خبر داد و افزود:‌ امروز در امامزاده فضل بروزل و امامزاده مهدی(ع) شهرستان نهاوند برگزاری جشن نیمه شعبان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه در امامزاده شاهزاده محمد و علی(ع) مراسم جشن نیمه شعبان دیروز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد از برگزاری آئین رونمایی از ضریح جدید آرامگاه آیت الله بهاری شهرستان بهار خبر داد و خاطرنشان کرد: 90 میلیون تومانی برای نصب ضریح جدید این آرامگاه هزینه شده که 40 میلیون تومان از سوی مردم و 50 میلیون تومان نیز از سوی اداره اوقاف شهرستان بهار تامین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه ضریح مطهر از جنس استیل با روکش طلاست افزود: بقعه آیت‌الله بهاری در 19 کیلومتری همدان در گلزار مطهر شهدای شهرستان بهار قرار دارد.

انتهای پیام/89026/ 20

نظر شما