شناسهٔ خبر: 32401236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد؛

نارضایتی مردم آبادان از وضع آب و فاضلاب/ ناکارآمدی وزارت نیرو

آبادان - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نارضایتی مردم آبادان از وضعیت آب و فاضلاب شهری را نتیجه ناکارآمدی وزارت نیرو دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عامر کعبی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مناطق سلیچ و ذوالفقاری که در محل شهرداری مرکزی برگزار شد با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در آبادان به ویژه در حوزه آب و فاضلاب گفت: در آبادان ناکارآمدی وزارت نیرو به ویژه در بخش آب و فاضلاب قابل مشاهده است و متأسفانه نارضایتی‌هایی که در این باره در میان شهروندان ایجاد می‌شود متوجه شهردار، شورای شهر و نمایندگان است.

وی افزود: با وجود سختی تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی اما دستگاه‌های اجرایی از این اعتبارات استفاده مطلوبی نمی‌کنند در حالی که اگر این مبالغ به خوبی مدیریت می‌شد بخش مهمی از نارضایتی مردم کاهش می‌یافت.

کعبی اظهار کرد: ما با هیچ دستگاهی تعارف نداریم. از طریق وزارتخانه‌های نفت، ارتباطات و نیرو تمام کوتاهی‌ها را پیگیری می‌کنیم زیرا باید پاسخگوی مردم و نگرانی‌های آنان در خصوص مشکلات عمرانی شهر باشیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مناطقی از آبادان همچون سلیچ شرقی و غربی، سده، مسکن مهر، علوانیه، جمشید آباد و ذوالفقاری مشکلاتی وجود دارد که دستگاه‌های اجرایی ما می‌توانستند آنها را برطرف کنند. متأسفانه با وجود آمارهای مختلف و نجومی که از سوی بعضی سازمان‌ها منتشر می‌شود، آنچه امروز شاهدیم؛ نارضایتی بیشتر مردم از وضعیت موجود است.

کعبی گفت: از شهردار آبادان می‌خواهیم تا اسامی دستگاه‌هایی که با شهرداری همکاری لازم را ندارند و بر سر راه اجرای پروژه‌های عمرانی، مشکل آفرینی می‌کنند را به نمایندگان دهد تا از ابزار نمایندگی برای برخورد با آنان استفاده کنیم.

نظر شما