شناسهٔ خبر: 32399095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات کشتی خوزستان:

انتخاب سرپرست فدراسیون کشتی برعهده مجمع است

تهران- ایرنا- رئیس هیات کشتی استان خوزستان گفت: طبق اساسنامه، انتخاب سرپرست جدید فدراسیون کشتی برعهده مجمع فدراسیون است.

صاحب‌خبر -

سیدحسین مرعشیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد اخباری مبنی بر انتخاب سرپرست جدید برای فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حکم حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی با رعایت مفاد اساسنامه فدراسیون کشتی و با درخواست رسمی اعضای مجمع از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد.
وی ادامه داد: در مدت کمتر از 6 ماه گذشته با وجود همه مشکلات، امور فدراسیون کشتی به شکل مناسبی دنبال شده و به نظرم در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا مطرح کردن بحث انتخاب سرپرست، تنها برای تیم های ملی حاشیه ایجاد می کند.
مرعشیان تصریح کرد: بنی تمیم برای رعایت عدالت هیچ گاه از جایگاه خود برای تبلیغات انتخاباتی استفاده نکرده است و به عنوان عضو مجمع اعلام می کنم که انتخاب سرپرست مجدد برای مدیریت کشتی کشور باید طبق اساسنامه برعهده مجمع باشد که در این برهه زمانی به صلاح این رشته نیست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان برای پایان دادن به این مسائل باید در اسرع وقت نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اقدام کند تا تمام این حرف و حدیث ها پایان یابد و کشتی در فاصله کمتر از 15 ماه تا المپیک برزیل زودتر بتواند به ثبات مدیریتی برسد.
ورزشی*1067*9129*1834

نظر شما