شناسهٔ خبر: 32398892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

واکنش والورده به هو شدن کوتینیو

71549

سرمربی بارسلونا نسبت به هو شدن هافبک برزیلی اش در نوکمپ واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته سی سوم لالیگا ۲ بر یک رئال سوسیداد را شکست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: برای ما بازی خیلی مهمی بود چون ۹ امتیاز برای تثبیت قهرمانی مان نیاز داشتیم. با این حال دیدار سختی بود. مردمی که می‌خواهند قهرمان شویم را می‌فهمم اما باید برای این کار، امتیازهای لازم را کسب کنیم. باید برابر آلاوس نیز پیروز شویم و تا پایان به این روند ادامه دهیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: دیدار برابر منچستریونایتد اهمیت خیلی زیادی داشت و همه توجه‌ها به آن بود. آن دیدار روی بازی دیشب مان تاثیر گذاشت و نتوانستیم به خوبی موقعیت سازی کنیم. گل لانگله باعث آرامش‌مان شد. در نیمه دوم بهتر شدیم اما رئال توانست بازی را به تساوی برساند. سپس باید از پیروزیمان (۲ بر یک) دفاع می‌کردیم چون آن‌ها ما را تحت فشار قرار داده بودند.

فیلیپ کوتینیو در دیدار دیشب هنگام ورود به زمین به خاطر حرکتش برابر منچستریونایتد ( پس از گلزنی گوش هایش را گرفت) توسط هواداران بارسلونا هو شد. سرمربی اسپانیایی در این باره گفت: برخی اتفاق ها سر و صدای زیادی می‌کنند و اهمیت دارند. با این حال هواداران با کوتینیو هستند و کوتینیو نیز با آن‌ها است. این قضیه به ما کمک می کند.

انتهای پیام

نظر شما