شناسهٔ خبر: 32398660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تاتنهام: اریکسن را هر طور شده حفظ می‌کنیم

باشگاه تاتنهام می‌گوید از حفظ اریکسن، ستاره دانمارکی خود مطمئن بوده و به زودی با او قرارداد جدیدی امضا کرده و دستمزد فعلی‌اش را دو برابر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گل دات کام می‌گوید باشگاه تاتنهام اطمینان دارد که موفق به حفظ کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی و بازی‌ساز خود خواهد شد و به زودی با او قراردادی بلندمدت امضا خواهد کرد. این در حالی است که مذاکره بین اریکسون و باشگاه انگلیسی در این باره همچنان ادامه دارد و شایعات زیادی درباره جدایی او از تیم لندنی مطرح شده است.

 

 

ستاره دانمارکی تاتنهام که قراردادش با این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدتی است با این باشگاه مذاکره می‌کند و اسپرز قصد دارد دستمزد فعلی او را دو برابر کرده و به هفته‌ای 75هزار پوند برساند تا اریکسن را برای ماندن در لندن متقاعد کند.

 

در ماه‌های اخیر، شایعات متعدد درباره انتقال قریب‌الوقوع اریکسن به رئال مادرید مدیران ارشد تاتنهام را نگران کرده بود. با اینکه در اوایل سال جاری مذاکرات اریکسن و تاتنهام به بن‌بست رسیده بود ولی حالا به نظر می‌رسد تاتنهام که احتمال جدایی اریکسن را جدی دیده حاضر شده با درخواستهای او موافقت کند.

 

گل دات کام می‌گوید با وجود شایعات متعدد درباره اریکسن و رئال مادرید، منابع نزدیک به تاتنهام می‌گویند مذاکرات اریکسن و این باشگاه در چند هفته اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و هر دو طرف قصد دارند آینده او را تا پیش از شروع تابستان مشخص کنند.

 

نظر شما