شناسهٔ خبر: 32397324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

انعکاس خرابی ها و امدادرسانی پس از سیل مطلوب بوده است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پس از وقوع سیل ؛ انعکاس حجم خرابی ها و امدادرسانی به حادثه دیدگان مطلوب بوده و فعالیت های خوبی در این زمینه صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ایت الله سید احمد میرعمادی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در محل بیت نماینده ولی فقیه افزود: بعد از سیل در راستای آرامش بخشی به مردم اقدامات مطلوبی انجام شد.
وی اظهار داشت: سیل آزمونی برای همه است که تبدیل به تجربه می شود و باید از این تجربه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت استفاده کرد.
وی از همدردی و حمایت های مردم سمنان به استان سیلزده لرستان قدردانی کرد و گفت:‌در جریان سیل لرستان سه اتفاق عمده شامل آمادگی مردم و مسوولان؛ هماهنگی بین دستگاهها و اطلاع رسانی انجام شد.
آیت الله میرعمادی با اشاره به بازدید از گروه های جهادی استان سمنان در مناطق سیلزده لرستان ادامه داد: این گروه ها کارهای مهم و ماندگاری انجام دادند و سمنان یکی از استان هایی است که همچنان در کمک به سیلزدگان فعالیت قابل قبولی دارد.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد، دوره، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7269/6060

نظر شما