شناسهٔ خبر: 32397275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم و مسؤولان در طرح «جهاد همبستگی ملی» مشارکت جدی داشته باشند

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس بر ضرورت مشارکت جدی مردم و مسؤولان در طرح «جهاد همبستگی ملی» تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

سکینه الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، در ارتباط با طرح «جهاد همبستگی ملی» اظهار داشت: این طرح در واقع یک نوع دعوت ملی برای ساماندهی وضعیت مردم سیل‌زده است و باید هرچه زودتر همه دست‌به‌دست هم بدهیم و مشکلات مردم آن مناطق را حل کنیم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مردم و مسؤولان باید در این طرح مشارکت کنند تا نیازهای مردم مناطق سیل‌زده تامین شود و مشکلات رفع شود. خوشبختانه مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی خوبی به مردم سیل‌زده داشته‌اند و چندین محموله ارسال شده است.

وی بیان کرد: با وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، مردم سراسر کشور برای کمک به مردم این مناطق بسیج شدند و حمایت و اتحاد خوبی را در کشور شاهد بودیم و مردم سراسر کشور با مشارکت در طرح «جهاد همبستگی ملی» می‌توانند برای حل مشکلات مردم سیل‌زده همراه شوند.

الماسی با بیان اینکه طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است تصریح کرد: همه مردم و مسؤولان ضرورت دارد تا مشارکت جدی در این طرح داشته باشند و مساجد شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر نیز برای مشارکت در این طرح آماده شوند.

انتهای پیام/ن

نظر شما