شناسهٔ خبر: 32396894 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زنده ماندن باورنکردنی راننده جوان در تصادف شدید رانندگی! +فیلم

راننده جوان در حالی که پس از یک تصادف شدید رانندگی ماشینش توسط دو کامیون کاملاً مچاله شده بود از لاشه ماشین زنده بیرون کشیده شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راننده جوانی که پس از یک تصادف شدید رانندگی ماشینش توسط دو کامیون کاملاً مچاله شده بود از لاشه ماشین زنده بیرون کشیده شد. "داوی کاردوسو" ۳۵ ساله پس از سه ساعت عملیات نجات، زنده از داخل لاشه خوردوی خود بیرون کشیده شد. اگرچه این پسر جوان در این تصادف شدید دچار جراحت شدید شد، اما گفته می‌شود که خطری جانش را تهدید نمی‌کند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است این راننده جوان را در حالی که دستش از لاشه خودرو بیرون زده است، نشان می‌دهد. یکی از شاهدان عینی پس از لحظاتی متوجه زنده بودن این راننده جوان شد و نیرو‌های امداد به کمک ماموران آتش نشانی با بریدن تکه‌های آهن توانستند او را از لاشه خودرو بیرون بکشند. داوی که دچار شکستگی لگن و پا شده بود، بلافاصله به بیمارستان João XXIII منتقل شد.

قربانی از محل کارش عازم خانه بود که در منطقه "بلو هوریزونته" دچار تصادف شدید شد. این حادثه در تاریخ ۱۱ آوریل در اتوبان BR-۰۴۰ در ۲۷۲ مایلی ریودوژانیرو برزیل رخ داد. بنا بر اعلام مرکز ترافیک برزیل این حادثه در اثر تخلف راننده یک خودروی سنگین دیگر رخ داد و موجب تصادف شدید این سه خودرو با هم شد.

گروهبان " فابیانو سیلوا"، یک مامور پلیس به تلویزیون Brazilian Record TV گفت: " یک کامیون که در مقابل کامیون قرمز در حال حرکت بود ناگهان لاین خود را تغییر داد و همین مسئله موجب ترمز ناگهانی راننده کامیون قرمز رنگ شد. این پسر جوان نیز که در سمت راست پشت کامیون در حال حرکت بود مجبور به ترمز شد. راننده کامیونی که در پشت سر خودروی سواری حرکت می‌کرد نیز قادر به کنترل کامیون نشد و به خودروی سواری برخورد کرد. ضمن اینکه خودروی سواری و خودروی کامیون سوم فاصله طولی با خودرو‌های مقابل خود را رعایت نکرده بودند و همین عدم رعایت فاصله موجب تصادف شدید شد."

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6904892/9771644?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

فرار از مرگ معجزه آسای راننده سواری در یک تصادف شدید

نظر شما