شناسهٔ خبر: 32396561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عنایت الله آتشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گرگان، پایتخت هواداران بسکتبال است/ نفت آبادان پتانسیل قهرمانی را دارد/ بازی برای هر تیمی در گرگان دشوار خواهد بود

کارشناس بسکتبال گفت: بازی کردن برای هر تیمی در گرگان دشوار باشد چرا که این تیم از سالن و هواردان خوبی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عنایت آتشی، کارشناس بسکتبال، درباره ارزیابی خود از بازی فینال بین دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان در رقابت‌های پلی‌آف  لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه امسال لیگ خوبی را شاهد بودیم که در نهایت دو تیم خوب شهرستانی ما یعنی شهرداری گرگان و نفت آبادان شانس حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی اضافه کرد: شهرداری گرگان جزو تیم‌های باسابقه ما در لیگ برتر محسوب می‌شود که همیشه و حتی در بدترین شرایط اقتصادی و حتی با نام‌های متفاوتی چون پرسپولیس گرگان، شاهین گرگان و ... در لیگ حضور داشته و در واقع می‌توان گفت این استان لقب پایتخت هواداران بسکتبال را نیز در طول این چند سال به نام خود زده است.

آتشی ادامه داد: شهرداری گرگان اولین سالی است که فینال را تجربه می‌کند. بنابراین با شرایط موجود نیز تلاش می‌کند بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورد. احساس می‌کنم بازی کردن برای هر تیمی در گرگان دشوار باشد چرا که این تیم از سالن و هواردان خوبی برخوردار است و علاوه بر این در همان ابتدای فصل نیز در مقایسه با دیگر تیم‌ها بازیکن خارجی خوبی را هم خریداری کرد که قطعا در موفقیت‌های اخیر تیم تاثیر گذار بوده است.

وی درمورد وضعیت نفت آبادان نیز یادآورشد: این تیم با پیروزی مقابل تیم صدرنشین و پر ستاره پتروشیمی جواز حضور در فینال را به دست آورد. نفت به نظرم تیم خوبی است و پتانسیل قهرمانی را دارد. از الان نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم می‌تواند این مقام را به دست بیاورد. نفت تیم خوب و سرحالی دارد و امسال نیز سرمایه‌گذاری خوبی را انجام داده و در هر صورت امیدوارم بازی خوبی را  شاهد باشیم.

نظر شما