شناسهٔ خبر: 32395993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آران | لینک خبر

مناسبات ورزشی نخجوان و آذربایجان غربی افزایش می یابد

سرکنسول ایران در نخجوان:

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان بر گسترش مناسبات فرهنگی و ورزشی و حوزه جوانان بین این جمهوری و استان آذربایجان غربی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آران نیوز:  به نقل از ایرنا ، منصور آیرم در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: وجود اشتراک های عمیق فرهنگی و دینی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خود مختار نخجوان زمینه ساز توسعه بیش از پیش همکاری های 2 جانبه طریق انعقاد تفاهمنامه ها و پروتکل های ورزشی است.
وی با قدردانی از تلاش پیگیرانه مسوولان اداره کل ورزش و جوانان در حوزه ارتباطات بین المللی و گسترش مراودات مرزی با کشورهای دوست و همسایه در قالب مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی و فرهنگی افزود: تلاش می کنیم در فضایی توام با دوستی و محبت مبتنی بر مبانی دینی و اسلامی روابط خود را در راستای برنامه های ورزشی و حوزه جوانان افزایش دهیم.
عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: داشتن اشتراکات فرهنگی زمینه ساز ایجاد مراودات ورزشی و فرهنگی است که با امضای تفاهم نامه به بهترین سطح خود می رسد.
به گزارش ایرنا اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با عقد تفاهم نامه فرهنگی ورزشی با کشور جمهوری آذربایجان در راستای برگزاری مسابقات ورزشی دوستانه اقدام کرده است.


برچسب‌ها:

نظر شما