شناسهٔ خبر: 32395957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

استقرار گشت های ثابت و سیار پلیس در مناطق سیل زده خوزستان

اهواز- فرمانده انتظامی استان خوزستان از استقرار گشت های ثابت و سیار پلیس در مناطق سیل زده استان و نیز شهرستان شادگان برای برقراری نظم و امنیت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان شادگان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار همه یگان‌های امدادی و خدماتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و مردم، حضور فعال دارند که علاوه بر کمک رسانی به سیل زدگان در راستای وظایف ذاتی خود همانا تأمین نظم و امنیت تلاش وافری انجام داده‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی از ابتدای حادثه سیل در شهرستان شادگان با نیروی موجود و ۲ گروهان یگان ویژه کمکی از ناجا، تلاش‌های ویژه ای برای تأمین نظم، امنیت و خدمت رسانی به مردم این شهر داشته‌اند که در این ارتباط رضایتمندی مردم خوب بوده است.

سردار عباس زاده با بیان اینکه بر اثر سیل، ۴ روستای این شهرستان عملاً تخلیه شده‌اند، اذعان کرد: برای تأمین نظم و امنیت این روستاها، علاوه بر استقرار نیروی پلیس، گشت‌های انتظامی نیز به صورت مستمر اقدام به گشت زنی می‌کنند.

وی بیان کرد: در هر نقطه از استان که روستایی در حال تخلیه هستند و یا تخلیه شدند و همچنین اردوگاه‌های اسکان اضطراری سیل زدگان؛ از سوی نیروی انتظامی و نیز با تلاش همکاران، همکاری و همراهی خود مردم مراقبت و محافظت ویژه می‌شوند که به لطف خداوند متعال هیچ حادثه‌ای در حوزه امنیت عمومی در سطح استان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: با درایت و تدبیر فرماندهی انتظامی شهرستان شادگان به حمدالله اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد؛ همچنین طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم از اقدامات فرماندهی شهرستان شادگان در بحث تأمین امنیت و نیز ارائه خدمات مردم یاری به آنان، رضایتمندی خوبی دارند.

نظر شما