شناسهٔ خبر: 3239570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تقدیر نیروی هوا فضای سپاه از وزارت ارتباطات در برپایی کنگره ملی اقتدار موشکی

نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مشارکت، پشتیبانی و همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برپایی کنگره ملی اقتدار موشکی تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، با توجه به مشارکت، حمایت و همکاری‌های به عمل آمده در برپایی باشکوه کنگره ملی اقتدار موشکی توسط نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.

 

کنگره ملی اقتدار موشکی سپاه با سخنرانی رئیس مجلس در نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

 

این کنگره به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم و سی‌امین سال اقتدار موشکی سپاه  با هدف پاسداشت و تجلیل از سی سال تلاش و مجاهدت بنیانگذار قدرت موشکی سپاه سردار حسن تهرانی‌مقدم و همرزمان وی برگزارشد

 

از اهداف برگزاری این کنگره، معرفی سردار حسن تهرانی‌مقدم به عنوان الگو و فرمانده و ارائه شخصیت‌های مدیریت جهادی دانشمند، برجسته در همه عرصه های فردی و اخلاقی است.

 

در بخشی از این متن تقدیر آمده است:

جناب آقای واعظی

«فرماندهی موشکی نیروی هوا فضای سپاه که به نام سردار سرافراز و اسطوره ولایتمداری و ایثار، شهید حسن تهرانی مقدم مزین است، سی امین سال حیات طیبه خود را پشت سر می‌گذارد و با تکیه بر پیشینه درخشانی که بر خون پاک 75 شهید جاودان ریشه زده، با اتکاء به لطف و عنایت الهی به آینده‌ای نورانی و روشن می‌اندیشد.

 

رجاء واثق دارد دعای خیر و حمایت های معنوی و سازمانی شما سرور گرامی ره توشه این حرکت مقدس خواهد بود.»

سرتیپ دوم پاسدار محمود باقری

فرمانده الغدیر

 

نظر شما