شناسهٔ خبر: 32395309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صنایع

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صنایع استان فارس به منظور کاهش میزان بیکاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضازاده سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به منظور کاهش میزان بیکاری به صنایع استان فارس، اظهار کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از طرح‌های تولیدی اشتغال‌زا با اولویت بازسازی و نوسازی صنایع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی، گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه بهین یاب به نشانی behinyab.ir مراجعه کنند، افزود: بخشی از این تسهیلات با سود ۱۲ تا ۱۴ درصد بین مناطق محروم و غیر محروم مورد محاسبه و در ردیف پرداخت قرار می‌گیرد.

رضازاده افزود: این تسهیلات به نوسازی صنایع و طرح‌های نیمه تمام تخصیص داده شده که هم در توسعه این استان و هم در اشتغالزایی جوانان موثر است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه در استان ۴ هزار و ۳۵۱ واحد صنعتی فعال است، افزود: این واحد‌ها با سرمایه گذاری حدود ۱۰۲ هزار میلیارد ریالی برای حدود ۱۰۰ هزار و ۷۰۵ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

انتهای پیام/چ

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صنایع استان فارس

برچسب‌ها:

نظر شما