شناسهٔ خبر: 32395238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

اعتراف جالب مورینیو در مورد لیونل مسی!

صاحب‌خبر -

 سرمربی سابق شیاطین سرخ شکست این تیم مقابل بارسلونا را به دلیل عدم یارگیری صحیح از لیونل مسی و اشتباهات متوالی فردی دانسته و در مورد اتفاقات دراماتیک دیدار منچسترسیتی مقابل تاتنهام نیز صحبت کوتاهی داشت. مورینیو مدعی شد مهار مسی دشوار است و این در حالیست که تیم های مورینیو در گذشته و در چندین دیدار با یارگیری های فشرده موفق به مهار مسی شده بودند.

 

مورینیو گفت: "بازیکن سیتی تنها دو اینچ در آفساید بود و هیچ داوری و کمک داوری در چنین شرایطی در تاریخ فوتبال آفساید نمی گرفتند اما VAR چنین تصمیمی گرفت. VAR فشار را از روی داوران برداشته است، در دیدار سیتی و تاتنهام تصمیمات زیادی اینگونه گرفته شد اما من از دیدگاه مربیگری به ماجرا نگاه می کنم و در لیگ قهرمانان ممکن است که اشتباهات زیادی رخ دهد."

 

 

حذف یونایتد مقابل بارسلونا: "گل های بارسلونا روی اشتباهات فاجعه بار مدافعان یونایتد به ثمر رسید. در این مسابقه به این دلیل که یونایتد در بازی رفت با یک گل مغلوب شده بود، سعی کردند با رویکرد متفاوتی بازی را شروع کنند.

 

در مقابل خط دفاعی یونایتد تنها فرد حاضر بود و این همان منطقه ای است که مسی صاحب توپ می شود و وقتی این اتفاق رخ دهد کار شما تمام است. برای همین است که من هیچ وقت نبردهای فردی مقابل لیونل مسی را دوست نداشته و معتقد بودم باید او را محاصره کنید. درک مسی آسان است اما کنترل او همیشه دشوار بوده است.

 

مسی فصل فوق العاده ای داشته و در حال حاضر با توجه به حذف یوونتوس و کریستیانو رونالدو می داند که توپ طلا در انتظار اوست. به هر حال باید پذیرفت بارسلونا، بارسلونا است و آنها تیم بهتری از منچستریونایتد بوده و بازیکنان باکیفیت تر در اختیار داشتند، پس من فکر می کنم طبیعی است که بارسا برنده می شد."

نظر شما