شناسهٔ خبر: 32394970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

5400 نفر از ظرفیت های صنعتی و معدنی خراسان جنوبی بازدید کردند

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: بیش از پنج هزار و 400 نفر از اقشار مختلف مردم در قالب 330 تور سال گذشته از واحدهای صنعتی، معدنی و ظرفیت های تجاری استان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی داود شهرکی افزود: این تورها و بازدیدها با همکاری واحدهای صنعتی و معدنی و برای اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، سرمایه گذاران و صنعتگران، خبرنگاران، دانش آموزان و سایر افراد برگزار شده است.
وی اظهار داشت: برگزاری این گونه تورها و بازدیدها علاوه بر آشنایی بازدیدکنندگان با ظرفیت ها و دستاوردهای این حوزه در استان، سبب ترغیب و تشویق سرمایه گذاران در این حوزه ها می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اثرات مهم برگزاری این گونه تورها، ترغیب اقشار مختلف مردم به استفاده از کالای ایرانی و داخلی است که رونق تولید و اشتغالزایی را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: در صورت معرفی ظرفیت‌ های تولیدی استان به اقشار مختلف، بخش عمده ‌ای از نیاز بازار و همچنین طرح‌ ها و پروژه های در دست اجرا، از محصولات تولیدی استان، با کیفیت بالاتر و هزینه تمام شده کمتر تامین خواهد شد که به رونق و توسعه هرچه بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی استان کمک خواهد کرد.
7557*3028

نظر شما