شناسهٔ خبر: 32394518 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تصاویر کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد منتشر شد

دانیال حجاری / phonearena

صاحب‌خبر -

عکس‌های اولین سری کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد منتشر شد. بر اساس این تصاویر می‌توان متوجه شد چه اسراری در دل اولین گوشی منعطف دنیا نهفته است.

شاید تماشای عکس‌ها و ویدیوهای کالبدشکافی برخی گوشی های هوشمند برای کاربران جذابیت نداشته باشد‌، اما به احتمال زیاد، حتی این دسته از کاربران نیز چشم انتظار عکس‌های کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد بوده‌اند، تا بلکه به راز اسرارآمیز آن پی ببرند!

مجری اولین کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد تجربه این کار را به جدا کردن اجزای یک لاستیک، به جای یک نمایشگر، تشبیه کرده است! وی همچنین جداسازی صفحه نمایش این گوشی منعطف را به خاطر نرم و انعطاف پذیر بودن آن، راحت می‌داند. البته کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد به قیمت خراب شدن نمایشگر بیرونی گوشی تمام شد.

عکس‌های کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد

کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد
کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد

کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد
کالبدشکافی سامسونگ گلکسی فولد


بر اساس اولین عکس‌هایی که از کالبدشکافی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شده است، به خوبی می‌توان دلیل انتشار گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد را متوجه شد. وب سایت‌های بررسی‌کننده گوشی، لایه پلیمری روی نمایشگر را نوعی محافظ صفحه نمایش عادی، که روی تمامی گوشی های آکبند قرار دارد، تصور کرده بودند،‌ در حالی که این لایه پلیمری جزوی از صفحه نمایش گلکسی فولد بوده و جدا کردن آن سبب می‌شود پنل او ال ای دی گوشی خیلی زود از کار بیفتد. در پاسخ رسمی سامسونگ درباره مشکل نمایشگر گلکسی فولد نیز دقیقا به همین موضوع اشاره شد.

در هر یک از دو طرف بدنه، یک پک باتری وجود داشته و به این ترتیب، ظرفیت باتری نهایی 4380 میلی‌آمپر ساعتی برای یک گوشی مجهز به نمایشگر و بدنه انعطاف پذیر مهیا شده است. وجود یک لولا و کابل سیستمی به دو قسمت گوشی اجازه می‌دهد به راحتی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

نظر شما