شناسهٔ خبر: 32394482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام

تلاش برای بازگشایی جاده کربلا در ۲۴ ساعت آینده/ احداث و نصب پل‌های موقت و ثابت وحدت‌آباد در دست پیگیری است

مدیر كل راه و شهرسازی استان ایلام از بازگشایی بزرگراه كربلا تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خلال سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به مناطق سیل زده استان ایلام روند اجرایی پل وحدت آباد بخش ماژین شهرستان دره شهر پیگیری شد.

مدیر‌كل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به گزارش ارائه شده به وزیر راه و شهرسازی در خصوص پل وحدت آباد گفت:همكنون در حال احداث پل موقت وحدت آباد به طول هفتاد متر هستیم و كوله‌های طرفین در حال ساخت هستند و عرشه این پل نیز در كارخانه در دست ساخت است كه به محض آماده شدن اجرایی می‌شود.

كاظمی افزود: پل اصلی نیز در محل پل تخریب شده به طول ١٢٠ متر طراحی شده است.

مدیر كل راه و شهرسازی استان ایلام از بازگشایی جاده كربلا تا فردا خبر داد و گفت:  مقاطع رانشی بعد از تونل کربلا تا سه راهی ماربره که به دلیل بارشهای اخیر باعث انسداد مسیر شده بود، با بسیج ماشین آلات راه و شهرسازی استان ایلام و با همكاری راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در حال بازسازی است و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا فردا تردد در آن برقرار شود.

كاظمی اضافه كرد: از امروز، اداره کل راه و شهرسازی استان با اعزام ۲ دستگاه بلدوزر ۳ دستگاه لود و ۲ دستگاه بیل مکانیکی زنجیری و ۴ دستگاه کامیون برای تسریع در رفع انسداد محور وارد عمل شده است تا ظرف ۲۴ ساعت مسیر به صورت موقت برای عبور و مرور، بازسازی شود.

نظر شما