شناسهٔ خبر: 32394402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته سربازان گمنام امام زمان عج

هفته ای برای نکوداشت فدائیان امنیت جامعه

امنیت ، یکی از مولفه های اصلی حیات در هر جامعه بشری است و بدون امنیت ، زندگی اجتماعی معنا و مفهوم خود را از دست خواهد داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از کرمان ، برای تامین امنیت در یک جامعه ، همه ارکان حکومتی و اجتماعی و همه افراد، به سهم خود وظیفه ای به عهده دارند اما هستند کسانی که دراین راه ، جور هم نوعان و هموطنان خود را کشیده و حراست از امنیت جامعه را به عنوان یک رسالت حرفه ای برای خود انتخاب میکنند. آنها خود را سپر دفاع از امنیت قرار میدهند تا دیگر آحاد جامعه با خاطری آسوده به زندگی خود برسند. در ایران اسلامی که با دشمنی های متعدد ، پیچیده وکینه توزانه بیشمار مواجه است ، جوانان غیور و هوشمند در قالب تشکلهای امنیتی و انتظامی ، وظیفه حراست از مرزهای امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران را بعهده گرفته و در راه ایفای این وظیفه تا پای تقدیم جان هم پیش می روند. وزارت اطلاعات یکی از ساختارهای اصلی در تامین زنجیره امنیت و مقابله با عوامل ناامنی در ایران اسلامی است . وزارتخانه ای با نیروهای خدوم ، فداکار و سختکوش که آرامش و آسایش را بر خود حرام کرده اند تا آرامش و آسایش مردم حفظ و تامین شود .
کسانیکه به علت آنکه مشخصه ای ظاهری برای معرفی خود برنگزیده اند ، به سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرت یافته اند.
این روزها که مصادف با نیمه شعبان سالروز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عج است به عنوان هفته نکوداشت سربازان گمنام امام زمان هم نامیده شده است . اقای محمدی به این مناسبت گزارشی تهیه کرده است :

<div id="video-display-embed-code_3415186"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2406669/3415186?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما