شناسهٔ خبر: 32394064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

از کیفیت تا قدرت رهبری؛ نگاهی به دو دلیلی که زیدان خواهان جذب پوگبا است

زیدان قدرت رهبری پوگبا را تحسین می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پل پوگبا یکی از اهداف اصلی رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی است. مارکا در یادداشتی دلایلی که زیدان خواهان به خدمت گرفتن پل پوگبا است را عنوان کرده است. زیدان یکی از مربیانی است که همیشه پوگبا را مورد ستایش قرار داده است. سوالی که پیش می آید این است که چرا زیدان هافبک فرانسوی منچستریونایتد را تحسین می کند؟

جواب این سوال مشخص است. زیزو فکر می کند پوگبا استعداد بزرگی است و در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی اش پس از بازگشت به رئال مادرید گفت:

پوگبا را به شدت دوست دارم و این چیز جدیدی نیست. من او را به خوبی می شناسم. پوگبا متفاوت است. او کارهایی را انجام می دهد که کمتر کسی قادر به انجامش خواهد بود و کیفیت بالایی دارد. پوگبا به خوبی می داند که کی حمله و کی دفاع کند.

علاوه بر کیفیت بالای پوگبا، زیدان قدرت رهبری پوگبا را هم دوست دارد. عده ای معتقدند که پوگبا بازیکن حاشیه سازی است اما زیدان درک متفاوتی از او دارد. توانایی رهبری او در موفقیت تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه کاملا به چشم می آمد. زیدان نیز از این موضوع با خبر است. فدراسیون فوتبال فرانسه پس از فینال جام جهانی، صحبت های وی در رختکن را منتشر کرد که سعی می کرد به هم تیمی هایش روحیه دهد.او قبل از وارد شدن به استادیوم لوژنیکی در رختکن به صحبت های احساسی پرداخت. صحبت های او روی بازیکنان فرانسه تاثیر گذاشت و در نهایت به قهرمانی جهان ختم شد.

البته خرید پوگبا به این معنی نیست که رئال مادرید فاقد رهبر در داخل زمین است چرا که آن ها سرخیو راموس را در رختکنشان دارند اما زیدان قصد دارد پوگبا را هم به تیمش اضافه کند. از نظر زیزو، پوگبا گزینه مناسبی برای تیم است اما هنوز در بین مسئولان رئال مادرید شک و تردید در خصوص رفتارهایش و قیمت انتقالش وجود دارد.

سرمربی فرانسوی می خواهد باری دیگر رئال مادرید را به قله افتخارات برساند و فکر می کند این کار با پوگبا راحت تر است. با این حال باشگاه منچستریونایتد یکی از موانع این انتقال است. شیاطین سرخ قصد دارند دوباره به سطح یک فوتبال اروپا برسند و پوگبا یکی از نقاط قوت برای عملی شدن این پروژه است. 

 

نظر شما