شناسهٔ خبر: 32393975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تبلیغات اسلامی بوشهر یک میلیارد و 844 میلیون ريال به سیل‌زدگان کمک کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تاکید بر لزوم کمک‌رسانی به موقع و رفع مشکلات هم‌وطنان سیل‌زده از کمک نقدی یک میلیارد و 844 میلیون ريالی اداره کل و تشکل‌های دینی تبلیغات‌اسلامی به آسیب‌دیدگان سیل فروردین 98 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تأکید بر لزوم کمک‌رسانی به موقع و رفع مشکلات هم‌وطنان سیل‌زده ،اظهار داشت: مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان و تشکل‌های دینی تابعه در راستای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده رقمی معادل یک میلیارد و 844 میلیون ریال به آسیب‌دیدگان سیل فروردین 98 کمک کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر درباره اقدامات صورت گرفته برای کمک به سیل‌زدگان افزود: به دنبال وقوع سیلاب و پس از برگزاری جلسات متعددی مصوب شد، رؤسای تشکل‌های میان تخصصی و مجموعه اداره کل، فعالیت‌های خود در راستای اطلاع‌رسانی جهت جمع‌آوری کمک از سوی تشکل‌های دینی را آغاز کنند و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی تشکل‌های وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی انجام شد.

وی ادامه داد: جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد ریال به صورت نقدی توسط هیئات مذهبی استان، مبلغ 100 میلیون ریال توسط شبکه تبلیغی، و 100 میلیون ریال توسط اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی استان بخش‌هایی از کمک‌های تشکل‌های دینی به هم‌وطنان سیل‌زده هستند.

حجت‌الاسلام سروستانی بیان کرد: شورای هیئات مذهبی استان بوشهر مبلغ 600 میلیون ریال به صورت نقدی و همچنین محموله‌ای شامل 700 کیسه آرد به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر اهداء کرد.

وی از اهداء کمک 44 میلیون ریالی کارکنان مجموعه تبلیغات اسلامی استان به خسارت دیدگان ناشی از سیل اخیر خبر داد و عنوان کرد: محموله‌هایی در قالب آب‌معدنی، نان، کنسرو، اقلام بهداشتی، آرد، پتو، خرما و برنج جمع‌آوری و در اختیار هلال احمر، کمیته امداد، پایگاه‌های مقاومت قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما