شناسهٔ خبر: 32393673 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

300 میلیارد ریال بودجه برای شورای عالی استان ها مصوب شد

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: امسال از محل قانون بودجه برای اجرای طرح های شورای عالی استان ها 300 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرتضی الویری روز شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: با توجه به اینکه شورای عالی استان‌ها یک نهاد مستقل است با پیگیری‌های انجام شده بودجه آن مستقل و دارای کد و ردیف خاص شده است.
وی بیان کرد: طرح مدیریت یکپارچه شهری و لایحه مالیات بر ارزش افزوده پس از تصویب در شورای عالی استان‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه شدند که با تصویب آن ها تحولی در بودجه دهیاری و شهرداری‌های سراسر کشور ایجاد می‌شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: دفاع از حقوق شوراها، شهرداری‌ ها و دهیاری ‌ها وظیفه شورای عالی استان‌هاست که در قالب سفرهای استانی این مهم مورد بررسی قرار می گیرد.
وی بیان کرد: در این راستا در سفر به بوشهر در موارد گوناگون با مسئولان استان از جمله استاندار تبادل نظر و مقرر شده ساختمان شورای استان‌ بوشهر در مکان مناسبی احداث شود.
الویری اظهار داشت: سال گذشته مکان مناسبی از سوی شهرداری تهران برای کمیسیون‌های مختلف شورای عالی استان‌ها در نظر گرفته شد و در آن کمیسیون‌های مختلف تخصصی برگزار می‌شود.
7212/6047/6045

برچسب‌ها:

نظر شما