شناسهٔ خبر: 32393560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آبتنی با چاشنی مرگ/ غرق شدن پدر و فرزندی در حوضچه آب سنگ شکن در میناب

ریاضی از غرق شدن دو نفر در حوضچه آب سنگ شکن یک شرکت شن و ماسه در شهرستان میناب خبرداد و گفت: این دو جان باخته پدر و پسر هستند.

صاحب‌خبر -

«محمد ریاضی»، معاون فرماندار ویژه میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در میناب به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و عنوان کرد: این حادثه امروز(شنبه ۳۱ فروردین) در یکی از معادن شن و ماسه در مسیر جاده میناب به کریان در بخش مرکزی این شهرستان رخ داده است.

 

وی افزود: پدری 40 ساله به همراه پسر ۱۰ ساله اش از اهالی روستای گورزانگ در جنوب میناب، صبح امروز برای یافتن عسل طبیعی به منطقه کریان از توابع بخش مرکزی می روند که حوالی ظهر، گرمای هوا پسر را کلافه می کند و برای رهایی از گرما و خنک شدن،  خود را به درون حوضچه آب شرکت شن و ماسه می اندازد، غافل از اینکه استخر ۹ متر عمق دارد.

 

 

معاون فرماندار ویژه شهرستان میناب ادامه داد: وقتی که پدر متوجه می شود که پسرش در حال غرق شدن است، برای کمک به فرزندش، خود را به درون حوضچه می اندازد، که متاسفانه در نهایت هر دو جان خود را از دست می دهند.

 

وی گفت: پس از گزارش حادثه غرق شدگی، بلافاصله تیم غواصی آتش نشانی شهرستان میناب به منطثه اعزام و پس از جستجو در عمق حوضچه، ابتدا جنازه پدر و سپس جسد فرزند پیدا شد.

 

برخی شنیده حاکی از آن است که تا کنون پنج نفر در این حوضچه آب روباز غرق شده اند.

 

این پدر 40 ساله، جوانترین پدربزرگ روستای گورزانگ از توابع بخش بنذرک شهرستان میناب بود.

 

گرمای هوا در منطقه جنوب، لذت آبتنی برای خنک شدن در استخرها، سیل بندها و سدها را افزایش می دهد غافل از این که این اقدام در مناطق فاقد نجات غریق می تواند به فرجامی تلخ منتهی شود.

 

 

 

نظر شما