شناسهٔ خبر: 32393411 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ماجرای پوشیدن لباس سپاه در مجلس چه بود؟

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با بسیج به ماجرای پوشیدن لباس سپاه توسط نمایندگان مجلس اشاره و بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی در هر نهادی یک ستاد برای پشتیبانی از جنگ وجود داشت که باعث شده بود افراد پشت جبهه هم احساس رزمنده بودن داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همان شبی که وزیر امور خارجه امریکا در بیانیه‌ای سیاسی و انتخاباتی به نفع نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی تروریستی است، پیشنهاد پوشیدن لباس سازمانی سپاه  را دادم.

وی خاطر نشان کرد: این پیشنهاد را ابتدا به آقای ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس که با هم در یکی از اتاق‌های مجلس هم‌اتاق هستیم دادم که ایشان از این تصمیم استقبال کرد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: سپس با موافقت آقایان پزشکیان، عارف، جعفری، ایمن زاده و حاجی‌بابایی با این تصمیم، درخواست لباس سازمانی سپاه پاسداران را دادیم و صبح فردا تمامی نمایندگان با لباس مقدس مدافعان ملت ایران در صحن مجلس حاضر شدند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اگر امریکا می‌دانست که این تصمیم احمقانه آنان چه شور و ارادت قلبی به سپاه پاسداران در کشور به وجود می‌آورد شاید این تصمیم غلط را نمی‌گرفتند، ابراز داشت: اشتباه دیگر امریکایی‌ها انتخاب این مقطع زمانی که سپاه به کمک سیل‌زدگان رفته است و این کار احمقانه‌ آن ها سبب محبوبیت بیش از پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد؛ البته این کار در آینده نیز آثار بیشتری خواهد داشت.

نظر شما