شناسهٔ خبر: 32393399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نام نویسی برای نقل و انتقال فرهنگیان البرز تمدیدشد

کرج - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ثبت‌ نام برای نقل و انتقال درون و برون استانی فرهنگیان تا ششم اردیبهشت ماه 98 در این استان تمدید شد.

صاحب‌خبر -

نام نویسی فرهنگیان برای نقل و انتقال از اواخر اسفندماه 97 آغاز و تا 31 فروردین ماه جاری ادامه داشت.
مراد مالمیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت درون‌استانی حداکثر تا تاریخ 31اردیبهشت 98 انجام می شود.
وی بیان داشت : پیش از این اعلام شده بود، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت درون‌استانی حداکثر تا تاریخ 31فروردین 98و برون‌استانی حداکثر تا تاریخ 31اردیبهشت 98پایان می پذیرد.
وی ازنداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدأ، دارا بودن حداقل پنج سال سابقه خدمت تمام‌ وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31شهریور 98به‌موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی به عنوان شرایط و ضوابط انتقال دائم یاد کرد.
وی یادآورشد: مدت سوابق خدمت به‌صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین نیز جزو سابقه خدمت محسوب نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: همسر جانبازان درصورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذی‌صلاح به‌استناد ماده 17آیین‌نامه اجرایی ماده 13قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان بدون داشتن شرایط فوق منتقل می‌شوند.
مالمیر در ادامه به شرایط و ضوابط انتقال موقت اشاره و اضافه کرد: دارا بودن حداقل 2سال سابقه خدمت رسمی تمام‌ وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31شهریور 98و به‌ موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی نیز ضروری است.
وی عنوان کرد: مستخدمینی که در سال تحصیلی 97‌ــ‌96با رعایت مفاد بخشنامه مورخ 17شهریور 94در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی غیراز دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور مشغول به تحصیل بوده و با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل هستند نیز باید به شرایط توجه کنند.
وی افزود: همسر معلمان فرهنگی که جهت برای تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل ' مشمولین تبصره ذیل ماده66قانون مدیریت خدمات کشوری ' باشد را از دیگر شرایط انتقال موقت برای فرهنگیان متقاضی برشمرد.
وی تاکید کرد: متقاضیانی که به‌ تشخیص کمیته توسعه مدیریت منطقه مبدأ و تایید کارگروه توسعه مدیریت استان مبدا و مقصد دارای شرایط حاد و خاص هستند نیز درخواستشان برای انتقال موقت مورد بررسی قرار می گیرد.
هر ساله در استان البرز حدود سه هزار فرهنگی متقاضی نقل و انتقال درون و برون استانی می شوند.
استان البرز 25 هزار و 500 معلم دارد.
2819 /6155

نظر شما