شناسهٔ خبر: 32393292 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سومین رمان هادی معیری‌نژاد در غرفه نیماژ رونمایی می‌شود

انتشار «ساعت باران» در نمایشگاه کتاب

سومین رمان هادی معیری‌نژاد با نام «ساعت باران» توسط نشر نیماژ همزمان با نمایشگاه کتاب تهران منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی معیری‌نژاد، نویسنده رمان «ساعت باران» گفت: «رمان «ساعت باران» که سومین رمان من محسوب می‌شود در نمایشگاه کتاب امسال توسط نشر نیماژ رونمایی و منتشر می‌شود.» 

معیری‌نژاد درباره‌ این رمان توضیح داد: «این داستان در مورد معلم جوانی است که محل خدمتش را به یکی از شهرهای شمالی منتقل می‌کند تا همزمان با تدریس در مدرسه‌ یکی از روستاهای اطراف، از یک باغ‌ویلای مصادره‌ای از اموال خان‎های قبل از انقلاب که پدرش موقتاً متولی آن شده است، نگهداری کند.»

وی در ادامه افزود: «او در آن‌جا با اتفاقات عجیب و گاه ترس‌آوری مواجه می‌شود که اشاره‌ای به یک داستان عاشقانه با پایان غم‌انگیز در گذشته دارد.»

«ساعت باران»، سومین رمان معیری‌نژاد بعد از «هیتلر را من کشتم» از نشر هیلا و «ویلای مروارید» از نشر داستان است و مانند کارهای قبلی وی فضایی معمایی و رازآلود دارد.

در قسمتی از داستان می‌خوانیم: «تمام تنم سرد سرد بود. بوی مرده در تنم رسوخ می‌کرد و خاطره‌ زیبایی‌های دختر نوجوان را در من می‌پژمرد، چشم‌هایم را بستم و به هرچه معتقد بودم دعا کردم که روح در همین لحظه آزاد شود و از بروز فاجعه جلوگیری کند. چشمانم را با احتیاط باز کردم. روح محکم همان‌جا ایستاده بود و با قهقهه‌ای شبیه به خنده‌ دایه روحم را خراش می‌داد از خودم بی‌خود شده بودم به زمزمه و رو به او گفتم: از این جا برو... برو تمومش کن... اگه نری فریبرز کشته می‌شه... حرفای منو می‌فهمی؟»

اصلا از دهانم کلمه‌ای بیرون نمی‌آمد و حرف‌های خودم فقط در کاسه سر خودم می‌چرخید. خیلی تلاش کردم که حرف را از دهانم بیرون بکشم اما لال شده بودم دهانم از مغز فرمان نمی‌گرفت، از دست خودم خشمگین شدم با دست دو سه بار به لب‌هایم کوبیدم، خون از لب‌هایم فواره زد؛ روح جیغی کشید و ناپدید شد و من به پشت افتادم.»

این کتاب در شمارگان ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۷۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

۵۷۵۷

نظر شما