شناسهٔ خبر: 32392485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طرح «جهاد همبستگی ملی» تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است

امام جمعه کلاته‌رودبار با بیان اینکه طرح «جهاد همبستگی ملی» برای کمک به سیل‌زدگان ارائه شده، گفت: این طرح در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌ اسماعیل بناییان‌سفید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کلاته‌رودبار درباره اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: این طرح برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ارائه شده و بسیار عالی است.

وی با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور یک ضرورت مهم در برهه کنونی است، تصریح کرد: همبستگی ملی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه کلاته‌رودبار با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با وحدت از جبهه‌ها پشتیبانی کردند، اضافه کرد: مردم امروز هم در کنار ارگان‌های نظامی و خدمات‌رسان در کمک به سیل‌زدگان فعالیت دارند.

بناییان‌سفید با بیان اینکه همبستگی ملی در رگ و ریشه ملت ایران جای دارد، تصریح کرد: طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی هر روز بیشتر شاهد این وحدت هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امام راحل به این نکته تأکید داشتند که اگر غربی‌ها از کسی تعریف کردند، بداند کاری که انجام می‌دهد مشکل دارد و اگر هم عصبانی شدند، بداند کار به نحو احسن انجام می‌شود، اضافه کرد: تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ مصداق این فرمایش است؛ چون سپاه به نحو احسن کارش را انجام داده است.

امام جمعه کلاته‌رودبار با اشاره به اینکه حضور پررنگ سپاه در مباحث مختلف امنیتی و خدمات‌رسانی را همواره شاهد بوده‌ایم، اظهارکرد: مدیریت خوبی در حال انجام است تا امروز سیل‌زدگان مشکلات کمتری داشته باشند.

به گزارش فارس؛ طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/75035/م/ق

نظر شما