شناسهٔ خبر: 32392290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت کشتی سمنان: وزارت ورزش انتخابات فدراسیون را زودتر برگزار کند

R1351/P/S3,29/CT12

رئیس هیئت کشتی سمنان گفت: وزارت ورزش برای ایجاد آرامش پایدار در کشتی کشور هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را برگزار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین رهنما، رئیس هیئت کشتی استان سمنان با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی کشتی آزاد از روز سه‌شنبه و تیم ملی کشتی فرنگی از روز شنبه هفته آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین به میدان می‌روند و در این شرایط درخواست جامعه کشتی از مسئولان ذیربط ایجاد یک فضای آرام برای کادر فنی و کشتی‌گیران است.

وی ادامه داد: بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در دوره شش ماهه مدیریتی خود تلاش کرده است تمامی اردوها و برنامه‌های مسابقات و اعزام‌ها علی‌رغم تمام محدودیت‌های مالی به شکل خوبی دنبال شود و به نظرم بدون هیچ‌گونه کار تبلیغاتی از جایگاه مدیریتی خود در بحث انتخابات نیز استفاده‌ای نکرده است.

رهنما تصریح کرد: کشتی در حال حاضر به آرامش نیاز دارد و بیان بحث‌هایی مبنی بر انتخاب مجدد سرپرست تنها برای کشتی کشور ایجاد حاشیه می‌کند. البته این موضوعی است که برعهده مجمع فدراسیون کشتی است و به نظرم انتخاب یک سرپرست مجدد ضرورتی ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درخواست ما از وزارت ورزش و جوانان این است که هر چه سریع‌تر تکلیف مدیریت فدراسیون کشتی را با برگزاری مجمع مشخص کند تا تیم‌های ملی با آرامش خاطر برای حضور در المپیک 2020 توکیو آماده شوند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما