شناسهٔ خبر: 32392195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

کلینزمن نباید بنای کی‌روش را خراب کند

صاحب‌خبر -
او دراین باره می گوید: سبک بازی ای که تیم امید ایران در بازی های مقدماتی در تهران ارایه داد و هم چنین نحوه صعود این تیم برای فدراسیون فوتبال قال دفاع نبوده است. تیم امید در گروه خود دوم شد و در حالی به دور دوم صعود کرد که این موقعیت را با یک اخطار کمتر به دست آورد. خب همان طور که اشاره کردم این نگرانی قابل درک است. به خصوص که در خبرها خواندم ایران در سید چهار قرار می گیرد و از 16 تیم حاضر در دور نهایی 4 تیم به المپیک صعود خواهند کرد. به نظر من تصمیم حمید استیلی قابل احترام است. شاید او بخواهد کادر فنی تیم امید را تقویت کند یا کادر فنی را تغییر دهد. با توجه به پایان بازی های لیگ برتر مربیان ایرانی می توانند به تیم امید کمک کنند. در لیگ برتر مربیانی چون یحیی گل محمدی و در لیگ یک مربیانی چون مجتبی حسینی، عبدالله ویسی و ... می توانند به تیم امید کمک کنند.

مهدی حسینی نسب در خصوص اینکه یورگن کلینزمن می تواند گزینه خوبی برای تیم ملی باشد یا نه گفت:  یورگن چهره شناخته شده ای بشمار می رود.  او از فوتبالی برخاسته که مهد نظم و دیسپلین است و می تواند در تیم ملی و در سبک بازی و هم چنین رفتار نظم خاصی ایجاد کند. او حتما پیش از اینکه هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد مطالعاتی در مورد فوتبال ایران خواهد داشت. در تیم ملی 8 سال کی روش بوده و بناهای زیادی ساخته.  اگر یورگن بخواهد این بناها را خراب و دوباره از نو شروع کند زمان را از دست خواهد داد و چه بسا نتیجه نگیرد. تیم ملی ما در حال حاضر بازی مالکانه را کم دارد و اگر کلیزمن در این مسیر قدم بردارد تیم ملی روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

مربی تیم گل ریحان در مورد برتری دو بر صفر تیمش در برابر سرخپوشان گفت: در این بازی بچه ها خیلی تلاش کردند و با قلب خود بازی کردند که این تلاش منجر به پیروزی دو بر صفر ما شد و اینکه دوباره در موقعیت صعود به لیگ برتر قرار گرفتیم. بر خلاف تصور من بر این عقیده ام ما در بازی آتی با شهرداری تبریز روز آسانی را پیش رو نداریم. باید این بازی را جدی بگیریم. این انتظار را هم داریم در بازی پیش رو سرخپوشان پاکدشت در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر جوانمردانه بازی کند. هر چند به مهدی پاشازاده مربی تیم سرخپوشان پاکدشت ایمان کامل داریم. در این صورت ما می توانیم به صعود به لیگ برتر امیدوار باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما