شناسهٔ خبر: 32391868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشن بزرگ نیمه‌شعبان در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار می‌شود + برنامه‌ها

R41450/P/S6,72/CT11

جانشین قرارگاه حضرت صاحب‌الامر(عج) لرستان گفت: جشن بزرگ نیمه‌شعبان امشب در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، میلاد احسانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در کنار نیاز اصلی مردم پلدختر که تأمین مسکن و نیازهای فیزیکی و زیرساختی است، به‌طور قطع نیازهای روحی و روانی این مردم را نیز باید در نظر گرفت.

وی افزود: این ایام که با اعیاد شعبانیه مصادف‌شده بهترین زمان برای فعالیت در راستای نیازهای روحی و روانی مردم سیل‌زده است، در همین راستا برای جشن نیمه‌شعبان در حال تدارک برنامه‌ای با همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج هستیم.

جانشین قرارگاه حضرت صاحب‌الامر(عج) لرستان عنوان کرد: ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی استان لرستان، سپاه پلدختر، صداوسیمای مرکز لرستان و نیز گروه‌های خودجوش مردمی  اجرای این برنامه همکاری می‌کنند؛ این جشن امشب با حضور گروه طنز«سیقاف» که برای مردم لرستان آشناست، میرزاوند خواننده لرستانی، گروه سرود نغمه‌های افلاکی و گروه کودک شبکه استانی و شبکه دو سیما برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: جشن نیمه‌شعبان امشب ساعت 20:30 در پارک شهرداری پلدختر برگزار می‌شود؛ ان‌شاءالله بتوانیم یک جشن خوب برپا کنیم تا در کنار نیازهای زیرساختی مردم سیل‌زده، نیازهای روحی روانی، فضای طراوت و شادی را هم بین مردم بیاوریم.

انتهای پیام/ن

نظر شما