شناسهٔ خبر: 32391858 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خبر داد

کشف حدود ۲۴۳ کیلوگرم حشیش و تریاک در تهران

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۲۴۳ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و تریاک در ۲ عملیات جداگانه و دستگیری ۷ قاچاقچی در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد بخشنده در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: در پایش‌های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مبنی بر شناسایی عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر با همکاری سایر همدستانش مقداری مواد مخدر از نوع حشیش خریداری و در مخفیگاهش پنهان کرده است و قصد دارد به صورت خرده فروشی در شهر تهران توزیع کند.

وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در شهریار با هماهنگی مقام قضائی، تیمی از ماموران پایگاه دهم برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اعزام شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اعلام داشت: مقدار ۱۲۷ کیلو گرم حشیش از مخفیگاه متهم کشف و در این رابطه ۴
قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری که متهمان با آن اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، توقیف شد.

وی با اشاره به عملیات دیگر و کشف ۱۱۷ کیلوگرم تریاک و حشیش توسط ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر، بیان داشت: با دریافت خبر مبنی بر اینکه ۲ قاچاقچی مواد مخدر به تازگی مقداری مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر خریداری و در مخفیگاهاشان در محدوده میدان بسیج پنهان کرده اند. بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه پنجم این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت ابراز داشت: پس از تحقیقات پلیسی، با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۰۶ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در دو عملیات مذکور ۲۳۳ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما