شناسهٔ خبر: 32391802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کارآگاه گجت هم در تراکتورسازی قربانی می‌شود؟

بعد از اتفاقاتی که در هفته گذشته برای فروزان رخ داد و باعث اخراجش از باشگاه شد، این هفته نیز محمدرضا اخباری با اشتباه مرگبارش سه امتیاز را از کف تراکتورسازی خارج کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پیکان که سه بازی قبلی‌اش را باخته بود و در پنج بازی گذشته‌اش برنده نشده بود در تبریز و مقابل چشمان بیش از 45 هزار هوادار متعصب تراکتورسازی نماینده قدرتمند تبریز را شکست داد تا تراکتور فعلا از کورس جا بماند.

ولو شدن پیکانی‌ها از خستگی بعد از سوت پایان بازی شاید می‌توانست نشان دهنده فشاری باشد که آنها تحمل کرده‌اند اما واقعیت این است که تیم لیکنز کیفیت برد در این مسابقه مهم را نداشت و حتی در خلق موقعیت هم مشکل داشت چه رسد به گل کردن آنها.

فضای قبل از این بازی متاثر از صحبت‌های محسن فروزان علیه مالک باشگاه و اتفاقات اخیر حال و هوای خاصی داشت و به نظر می‌رسید حاشیه‌های این داستان روی کیفیت فنی تراکتورسازی نیز تاثیر منفی گذاشته چرا که تیم لیکنز حتی بدتر از روزی بود که مقابل سپیدورد سه گل خورد و همه چیز را به‌هم زد.

قبل از این بازی هواداران تراکتورسازی علیه فروزان شعار دادند و مثل یک قهرمان از محمدرضا اخباری جانشین او که بعد از ماه‌ها به ترکیب برگشته بود، استقبال کردند اما همین اخباری هم تحت تاثیر جو وحشتناک ایجاد شده اشتباه کرد و تنها ضربه پیکانی‌ها که در چارچوب تراکتور نواخته شده بود تبدیل به گلی شد که حالا تراکتورسازی را از گردونه رقابت قهرمانی خارج کرده است.

حالا جانشین فروزان اشتباه کرده، بازیکنان تراکتور عصبی و به‌هم ریخته‌اند و حاشیه‌ها ادامه دارد. بعد از باخت به پیکان در سکوهای ورزشگاه یادگار امام هم شعار می‌دهند و هر کس یکی را مقصر می‌داند. هواداران پرشور که بیشتر از هر فصل به قهرمانی امیدوار شده بودند دو باخت متوالی در حساس‌ترین مقطع فصل را نمی‌پذیرند و حالا دنبال پیدا کردن مقصر می‌گردند غافل از اینکه داستان به شکل تلخی برای تی‌تی‌ها پیش می‌رود و همه در یک کشتی نشسته‌اند که راه ساحل را گم کرده و دور خودش می‌چرخد.

شاید باخت به سپیدرود یک قربانی بزرگ می‌خواست که اشتباهات فروزان با قدرت عجیب فضای مجازی این قربانی را خیلی زود و بدون محکمه به مسلخ فرستاد. آیا حالا نوبت اخباری است که قربانی شود یا واقعا کار از جای دیگری می‌لنگد؟

نظر شما