شناسهٔ خبر: 32391801 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

421 زندانی مالی از زندان های استان اردبیل آزاد شدند

اردبیل - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و نایب رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: پارسال 421 محکوم مالی نیازمند با مبلغ محکومیت 800 میلیارد ریال از طریق کمک های ستاد دیه استان ، گذشت شاکی ، تسهیلات و کمک های مرکز از زندان های این استان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد دیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: سال گذشته یکی از پرکارترین سال های ستاد دیه بود.
وی اظهار داشت: برغم همه تلاش های انجام شده هم اکنون 600 محکوم مالی نیازمند در زندان های استان محبوس و چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین و مسئولان هستند.
نایب رییس ستاد دیه استان اردبیل همچنین از برگزاری جشن گلریزان در سیزدهم ماه رمضان در اردبیل خبر داد.
آیت الله سیدحسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد ستاد دیه استان گفت: هدف از همه تلاش ها و اقدامات در این است تا به جامعه آرمانی دست یابیم لیکن وجود برخی از مسائل بویژه در حوزه اقتصادی و اجتماعی موجب می شود تا این امر با مشکلاتی مواجه شود.
او افزود: می توان با مدیریت درست و دقیق از این مشکلات عبور کرد و از بسیاری از آسیب های اجتماعی که موجب بروز بزه و به تبع آن تشکیل پرونده قضایی و افزایش جمعیت کیفری زندان ها می شود، پیشگیری کرد.
6018/6016

نظر شما