شناسهٔ خبر: 32391622 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاریس دوباره صحنه جنگ شد + فیلم

در اولین ساعات اعتراضات به سیاست‌های دولت فرانسه در بیست و سومین شنبه اعتراضی، ۱۲۶ نفر در پاریس بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین ساعات اعتراضات به سیاست‌های دولت فرانسه در بیست و سومین شنبه اعتراضی، ۱۲۶ نفر در پاریس بازداشت شدند. همچنین تاکنون بر اساس اعلام فرمانداری پاریس حدود ۱۲ هزار نفر مورد تفتیش بدنی و خودرویی قرار گرفته اند.

معترضان در مسیر تظاهرات با روشن کردن آتش نسبت به سوءاستفاده دولت مکرون از حادثه آتش سوزی کلیسای نوتردام اعتراض شدید خود را اعلام می‌دارند. همچنین در برخی مناطق از پاریس درگیری پلیس و معترضان و استفاده از گاز اشک آور گزارش شده است.

معترضان فریاد «مکرون استعفا، کاستانه دیکتاتور، مرگ بر دولت مردم فریب» سر می‌دهند. در جریان اعتراضات امروز تاکنون دو نفر در پاریس زخمی شده‌اند.

همچنین، گزارش‌ها از درگیری شدید میان معترضان و پلیس و آتش زدن موتورهای نیروهای امنیتی در خیابان‌های پاریس و سایر شهرهای بزرگ این کشور حکایت دارد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6905271/9773216?width=400&height=300"></script></div>
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6905271/9773552?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما