شناسهٔ خبر: 32391426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

استقرار گشت های ثابت و سیار پلیس در مناطق سیل زده خوزستان

گروه استان ها_ خوزستان_ فرمانده انتظامی استان خوزستان از استقرار گشت های ثابت و سیار پلیس در مناطق سیل زده استان و نیز شهرستان شادگان برای برقراری نظم و امنیت خبرداد.

صاحب‌خبر -
 

سردار "حیدر عباس زاده" در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان شادگان، درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، اظهارداشت: نیروی انتظامی در کنار همه یگان ‌های امدادی و خدماتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و مردم، حضور فعال دارند که علاوه بر کمک رسانی به سیل زدگان در راستای وظایف ذاتی خود همانا تامین نظم و امنیت تلاش وافری انجام داده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی از ابتدای حادثه سیل در شهرستان شادگان با نیروی موجود و 2 گروهان یگان ویژه کمکی از ناجا، تلاش های ویژه ای برای تامین نظم، امنیت و خدمت رسانی به مردم این شهر داشته اند که در این ارتباط رضایتمندی مردم خوب بوده است.

سردار عباس زاده با بیان اینکه بر اثر سیل، چهار روستای این شهرستان عملاً تخلیه شده‌اند، اذعان کرد: برای تامین نظم و امنیت این روستاها، علاوه بر استقرار نیروی پلیس، گشت های انتظامی نیز به صورت مستمر اقدام به گشت زنی می کنند.

وی بیان کرد: در هر نقطه از استان که روستایی در حال تخلیه هستند و یا تخلیه شدند و همچنین اردوگاه های اسکان اضطراری سیل زدگان؛ از سوی نیروی انتظامی و نیز با تلاش همکاران، همکاری و همراهی خود مردم مراقبت و محافظت ویژه می شوند که به لطف خداوند متعال هیچ حادثه ای در حوزه امنیت عمومی در سطح استان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: با درایت و تدبیر فرماندهی انتظامی شهرستان شادگان بحمدلله اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد؛ همچنین طبق نظرسنجی های صورت گرفته مردم از اقدامات فرماندهی شهرستان شادگان در بحث تامین امنیت و نیز ارائه خدمات مردم یاری به آنان، رضایتمندی خوبی دارند.*


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما