شناسهٔ خبر: 32391011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمدپور موفق به شکست قزاقستان نشد

سجاد محمدپور نماینده وزن ۵۶ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت و موفق به شکست این بوکسور نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از تایلند، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی از سی ام فروردین ماه در شهر بانکوک آغاز شده است که تیم ملی بوکس کشورمان با ۹ ورزشکار و سه مربی به سرپرستی همایون اردلان در این رقابت ها حضور دارند. اکبر احدی به عنوان سرمربی، علی مظاهری و افشین نادری مربیان تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات هستند‌.

در این دوره از مسابقات  ۱۹۹ بوکسور در بخش مردان و ١١۴ بوکسور در بخش بانوان از ۳۴ کشور حضور خواهند داشت. تیم ملی مردان کشورمان به ٩ بوکسور در این مسابقات حضور خواهد داشت اما در بخش بانوان نماینده ای نداریم.

امروز (شنبه) در دومین روز از مسابقات در وزن ۵۶ کیلوگرم سجاد محمدپور در نخستین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت، در راند اپل این دیدار محمودپور برنده این دیدار بود اما در پایان داوران نماینده قزاقستان را برنده اعلام کردند. در این وزن ۲۴ بوکسور شرکت کرده اند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم امیر مسلم مقصودی دور اول باید با نماینده کشور سریلانکا مبارزه کند. در این وزن ۲۲ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی دور اول باید با نماینده کشور تایلند مبارزه کند. در این وزن ۱۹ بوکسور حضور دارنذ.

همچنین در نخستین روز از مسابقات امید احمدی‌صفا نماینده وزن ۴۹کیلوگرم کشورمان مقابل حریفی از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

ایمان رمضان پور نماینده وزن ۹۱+کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف بوکسور هندی رفت اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

پوریا امیری  در وزن ۹۱ کیلوگرم به مصاف نماینده قزاقستان و با شکست در این مبارزه از ادامه مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/س

نظر شما