شناسهٔ خبر: 32390418 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فصل جدید «همین الان یهویی» روی آنتن شبکه دو

فصل جدید برنامه تلویزیونی «همین الان یهویی» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه فرهنگی  خبرگزاری دانشجو، «سیدجواد سیدمحسنی» تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «همین الان یهویی» درباره جزییات فصل جدید این برنامه گفت: از این هفته با مشارکت پلیس فتا، برنامه‌ای را که درباره فرهنگ صحیح استفاده از کارت‌های بانکی و دستگاه‌های کارت‌خوان است روی آنتن بردیم و از هفته‌های آتی جدا از مجری برنامه ندا غفاری، یوسف صیادی، عباس محبوب، بهراد خرازی، آرش نوذری و چند بازیگر چهره دیگر نیز روی آنتن خواهند رفت.

وی ادامه داد: در این برنامه فرهنگ صحیح استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان را آموزش می‌دهیم و تلاش ما بر این است که در فضایی ساده و طنز به شکلی آسان از کلاهبرداری‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری کنیم.

سیدمحسنی عنوان کرد: این برنامه شامل بخش‌های نمایشی، عروسکی، انیمیشن، موشن گرافیک و دوربین مخفی است که در بسیاری از بخش‌ها از کروماکی استفاده کرده‌ایم. از آنجا که این برنامه تا حدی مربوط به فضای مجازی می‌شود سعی ما بر این بوده است که بخش‌های مختلف برنامه در فضایی مجازی ضبط شود.

بنا بر این گزارش، پخش برنامه تلویزیونی «همین الان یهویی» از نیمه دوم سال گذشته با هدف آموزش مهارت‌های پرداخت اینترنتی و دیگر رفتار‌های اقتصادی در شبکه‌های مجازی در شبکه دو آغاز شده و در سال جاری با رویکرد جدیدی از منظر تولیدی، به کار خود ادامه داده است.

«همین الان یهویی» متشکل از آیتم‌های گزارشی، عروسکی و نمایشی مختلف است و هر جمعه حوالی ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نظر شما