شناسهٔ خبر: 32389949 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) خبرداد؛

اعزام هیأتی از سوی آیت الله صافی گلپایگانی به مناطق سیل زده

حجت الاسلام حبیبی تبار از اعزام هیأتی از طرف دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان و دیدار با مردم و مسؤولان در این مناطق خبرداد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسین حبیبی تبار مسؤول بخش فرهنگی و بین الملل دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، از اعزام هیأتی از طرف دفتر این مرجع تقلید به مناطق سیل زده خبرداد.

وی افزود: در پی وقوع حادث تلخ سیل در استان‌های لرستان وخوزستان که منجر به جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد؛ هیأتی به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین اسدالله رئیسی از اساتید حوزه علمیه قم از طرف حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناطق سیل زده اعزام شد.

اعزام هیأتی از طرف دفتر آیت الله صافی گلپایگانی به مناطق سیل زده

حجت الاسلام حبیبی تبار در ادامه در تشریح فعالیت های این گروه یادآور شد: این هیأت شامگاه یکشنبه 25 فروردین  ماه وارد استان لرستان و سپس خوزستان شدند و از نزدیک در جریان وضعیت مردم سیل زده این مناطق قرار گرفتند.

وی افزود: مردم و مسؤولان این مناطق ضمن ابراز خرسندی از اعزام هیأت مرجع عالیقدر جهان تشیع نسبت به بیان مشکلات و مسائل پیش روی شهرها و استان های خود نیز نکاتی را یادآور شده و خواستار پیگیری وضعیت مسکن آنها از سوی مسؤولان شدند.

رییس مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) با بیان این که این بازدیدها در استان لرستان و خوزستان شش روز به طول انجامید، خاطرنشان کرد: این هیأت از مناطق سیل زده پلدختر و معمولان در استان لرستان و همچنین شهرهای شوش، شوشتر و سوسنگرد در استان خوزستان بازدید کردند.

اعزام هیأتی از طرف دفتر آیت الله صافی گلپایگانی به مناطق سیل زده

وی ادامه داد: هیأت اعزامی از طرف دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن ملاقات با مردم غیور این مناطق، ائمه جمعه و مسئولین محلی، سلام گرم و مراتب اندوه و تأثر عمیق معظم له  را به مصیبت دیدگان ابلاغ کردند.

حجت الاسلام حبیبی تبار در ارتباط با کمک هایی که از سوی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مردم سیل زده اعطا شده است، نیز بیان داشت: قبل از اعزام این هیأت کمک‌های نقدی و غیر نقدی از طرف این مرجع تقلید شیعیان جهان به مناطق آسیب دیده ارسال شده بود./1330/ت302/ق

نظر شما