شناسهٔ خبر: 32389590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در شب نیمه شعبان؛

مراسم احیا نیمه شعبان در مساجد خراسان شمالی برگزار می شود/ برپایی جشن در معابر و مساجد استان

امشب در شب نیمه شعبان مراسم احیا به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج ) در سطح مساجد استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام موسی دانش طلب، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود در خراسان شمالی درباره برگزاری مراسم شب نیمه شعبان به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج ) در استان اظهار کرد: نیمه شب امشب ( شب نیمه شعبان ) از ساعت 10 شب تا سحر مراسم احیا در مساجد استان برگزار می شود.

حجت الاسلام دانش طلب همچنین خاطر نشان کرد: ساعت 8.5 امشب در صحن امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر پس از تلاوت قرآن، حجت الاسلام باقی از اساتید مرکز مهدویت کشور سخنرانی می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: فردا ( یک اردیبهشت ماه، روز ولادت حضرت مهدی (عج ) )نیز در مسجد حجت ابن الحسن در شهر بجنورد مراسم قرائت دعای ندبه برگزار می شود و پس از آن، حاضران در این مراسم با پای پیاده به سوی بقعه امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر خواهند رفت و در صحن این امام زاده پس از تلاوت قرآن، مراسم شعر خوانی همچنین قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان انجام خواهند شد.

افزون بر این، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود در خراسان شمالی گفت: البته به صورت عمومی نیز مردم در سطح معابر و مساجد استان مراسم عمومی پخش شیرینی و شربت را خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما