شناسهٔ خبر: 32389133 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فعالیت مدارس مناطق سیل‌زده خوزستان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

R1014132/P/S2,22/CT12

نماینده ویژه وزیر آموزش و‌پرورش در استان خوزستان گفت: فعالیت آموزشی در مناطق سیل‌زده استان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب برای جابه‌جایی دانش‌آموزان تخصیص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجتبی زینی‌وند امروز 31 فروردین ماه 98 در حاشیه آیین نواختن زنگ استمرار فعالیت‌های آموزشی در دبستان شاهد شکوفه‌های انقلاب اهوازگفت: امروز در تمامی مدارس استان خوزستان از مراکز پیش دبستانی تا مدارس مقطع متوسطه، فعالیت آموزشی آغاز شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی در مدارس مناطق سیل زده استان خوزستان از امروز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند، افزود:  دانش‌آموزان مدارسی که در حال حاضر به علت سیلاب امکان بهره‌برداری از مدرسه آنها وجود ندارد، به شیف مخالف سایر مدارس منتقل می‌شوند یا با استفاده از ظرفیت‌های خالی دیگر مدارس به تحصیل ادامه می‌دهند.

نماینده ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در استان خوزستان از اختصاص500 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب به دانش‌آموزان مناطق سیل زده از سوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت:  با تاکید وزیر آموزش و پرورش500 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان خوزستان اختصاص پیدا کرد تا امکان حضور تمام دانش‌آموزان مناطق سیل زده و روستایی در کلاس های درس فراهم شود.  

زینی‌وند اضافه کرد: دانش‌آموزانی که مدارس آنها در اختیار ستادهای اسکان قرار گرفته است در مدارس همجوار و نزدیک فعالیت‌های آموزشی خود را استمرار می‌بخشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: برای دانش آموزان پایه دوازدهم امروز جلسه‌ای برگزار می‌شود که این جلسات طی روزهای آینده نیز ادامه پیدا می‌کند و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود، در اولین فرصت کلاس‌های آموزشی تقویت بنیه علمی ویژه دانش‌آموزان سال آخر برای جبران ساعات آموزشی با حضور اساتید برجسته کشور و مولفین کتاب‌های درسی برگزار شود.

وی همچنین یادآور شد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان نیز تمام تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز مدارس سراسر استان را در اختیار مناطق و نواحی آموزش و پرورش قرار داده است همچنین در شهرستانهایی از جمله سوسنگرد که نیاز به کانکس وجود داشت این کانکس‌ها را به عنوان فضاهای آموزشی جایگزین برای تحصیل دانش‌آموزان ارسال شده است.

زینی‌وند در پایان با اشاره به اینکه در مدارس آبادان و خرمشهر طی هفته‌های گذشته فعالیت آموزشی برقرار بوده است، بیان کرد: تعطیلی امروز در مدارس این دو شهرستان به دلیل اعلام شرایط ویژه و مد بوده است.  

انتهای پیام/

نظر شما