شناسهٔ خبر: 32389046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیركل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران معرفی شد

در مراسم تکریم و معارفه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، عباسعلی نجفی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان منصوب و از تلاش‌های احمد آفرین محمدزاده مدیر کل پیشین قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور، معاون امور عمرانی استانداری مازندران و جمعی از مدیران کشوری و استانی، انجمن‌های صنفی حمل‌و‌نقل بار و مسافر، مدیران شرکت‌های حمل‌و‌نقل، عباسعلی نجفی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران منصوب شد.

عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این مراسم گفت: با توجه به مسافر پذیر بودن استان مازندران و جایگاه سوم استان در تردد خودرویی در کشور ،بالا بردن سطح امنیت در جاده ها مهم ترین هدف پیشروی راهداری است.

وی همچنین تصریح کرد: تعامل با صنوف شرکت های حمل و نقل مسافر در جهت ارتقائ سیاست های سازمانی همچنین استقبال از سرمایه گذران در تاسیس استراحت گاههای بین جاده ای از دیگر برنامه های این اداره کل است.

این گزارش حاكی است در این مراسم احمد آفرین محمدزاده مدیر کل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران هم گزارش از اقدامات و فعالیت های انجام شده در دوران تصدی ارایه كرد.

در ادامه از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حكم عباسعلی نجفی به وی ابلاغ شد و از خدمات احمدآفرین محمدزاده با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم محمد  تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان ،ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به نقش و اهمیت حمل و نقل در توسعه کشور اشاره كرد و افزود: در جهان امروز، بخش حمل و نقل از جمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تأثیر قراردادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می‌شود.

 وی در ادامه به حضور پر رنگ راهداران در سیل نوروز امسال اشاره كرد و افزود : در سیلاب اخیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به صورت 24 ساعته در کنار مردم برای بازگشایی راهها حضورداشت و به هم وطنان خدمات رسانی كرد.

براساس این گزارش، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران طی سخنانی اظهارداشت: بر اساس آمارهای رسمی 10 درصد از کل تردد جاده ای در کشور مربوط به مازندران است و این آمار اهمیت امنیت جاده های استان را مضاعف می کند.

وی خاطرنشان كرد: به طور قطع بودجه استانی برای تثبیت و ارتقای امنیت جاده های مازندران کفایت نمی کند و تامین اعتبارات ملی برای این منظور ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اعلام این که هیچ جامعه ای به تعالی و رشد نمی رسد مگر آنکه از زیر ساخت های خوبی برخوردار باشد ،افزود : این مهم زمانی می تواند محقق شود که دستگاههای مسئول دارای امکانات و اعتبارات کافی باشند، اختصاص اعتبارات نه تنها در توسعه بلکه نقش اصلی در بالا بردن سطح امنیت جاده های استان خواهد داشت.

 وی در ادامه انتظارات خود را از مدیر کل جدید راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای مازندران اینگونه بیان كرد: رفع نقاط حادثه خیز، ارتقای امنیت جاده ها ، لایروبی و پاکسازی دهنه پل ها ، تعریض راه بندر امیر آباد ، روشنایی جاده های مواصلاتی و همچنین جلوگیری از ازدحام خودروهای سنگین در محور ها را دراولویت کاری خود قرار دهند.

نظر شما