شناسهٔ خبر: 32386480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

طرح ترامپ با عنوان معامله قرن قابل اعتماد نیست/ هدف آمریکا تضعیف محور مقاومت است

نقوی حسینی با بیان اینکه طرح ترامپ با عنوان معامله قرن قابل اعتماد نیست، گفت: هدف آمریکایی ها قانونی کردن تجاوز رژیم صهیونیستی و تضعیف محور مقاومت در منطقه است.

صاحب‌خبر -

«سید حسین نقوی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد طرح ترامپ برای سرزمین های اشغالی با عنوان «معامله قرن» گفت: کشور آمریکا قابل اعتماد نیست. آمریکا بارها و بارها در میدان عمل عهدشکنی کرده است و برخلاف قوانین بین المللی عمل کرده است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی توان هیچ طرح و پیشنهادی که از طرف آمریکا مطرح می شود را قابل اعتماد دانست، گفت: طرح هایی که آمریکاییان ارایه می دهند برخلاف موازین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت است و با تجاوز آشکار صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: نمی توان با تجاوز صلح ایجاد کرد، در واقع با بنزین نمی توان آتش را خاموش کرد، بنزین آتش را شعله ور تر می کند، برای فروکش آتش باید روی آن آب ریخت، طرح هایی آمریکایی ها نه تنها به صلح و امنیت کمک نمی کند بلکه باعث تجاوز، خصومت و درگیری بیشتر می شود.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ گروه فلسطینی زیر بار این ظلم نمی رود، گفت: آمریکایی ها از طرح این موضوع دو هدف دارند، تجاوز رژیم صهیونیستی را قانونی کنند و سپس محور مقاومت را تضعیف کنند./

نظر شما