شناسهٔ خبر: 32386440 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزینه جدید برای روی جلد فیفا20: سون هیونگ مین

دیلی‌میل می‌گوید نام سونگ هیون مین در کنار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان نامزدهای عکس روی جلد بازی جدید کامپیوتری فیفا20 مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد درحالیکه پیش از این انتظار می‌رفت در زمان رونمایی رسمی از بازی کامپیوتری فیفا20 عکس لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو روی جلد این بازی به چاپ برسد اما حالا در اتفاقی عجیب، عکس روی جلد این بازی نامزد تازه‌ای پیدا کرده: سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای باشگاه تاتنهام.

 

بر اساس این گزارش در یک نظرسنجی که از سوی فیفاپلی برگزار شده و در آن از هواداران خواسته شده به ستاره مورد علاقه خود که مایلند عکس او روی جلد بازی جدید EA Sports چاپ شود رای بدهند، سون در حال حاضر در صدر فهرست قرار دارد. بازی‌ای که در سال جاری به بازار خواهد آمد.

 

 

در این رای‌گیری تا پایان روز جمعه 1208160 نفر در نظرسنجی شرکت کرده‌اند و سون در صدر فهرست قرار دارد.

 

از نظر درصد آرا، سون با 17درصد با کریستیانو رونالدو برابر است ولی از نظر تعداد دقیق آرا، 3626 نفر بیشتر از رونالدو به سون رای داده‌اند.

 

لیونل مسی با 16 درصد آرا بعد از این دو در رتبه سوم قرار دارد. این در حالی است که رتبه‌های چهارم و پنجم هم به ترتیب به نیمار و محمد صلاح تعلق گرفته.

 

با اینکه EA Sports اجباری به استفاده از نتایج این نظرسنجی برای چاپ عکس روی جلد بازی خود ندارد ولی محبوبیت سون در این نظرسنجی بدون شک برای این شرکت اهمیت زیادی داشته و ممکن است روی تصمیم نهایی آن تاثیر بگذارد.

 

نظر شما