شناسهٔ خبر: 32386401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

آمادگی شهرداری کرج برای برگزاری اعیاد شعبانیه

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از برگزاری جشن های نیمه شعبان و آماده سازی یکپارچه شهربمناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) خبر داد

صاحب‌خبر -

سید علیرضا موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: وظیفه شهرداری در ترویج فرهنگ مهدویت بستر سازی مناسب برای آمادگی شهر در پرپایی جشن نیمه شعبان ولادت حضرت امام عصر(عج) است.

وی با اشاره به بسیج تمام امکانات شهرداری برای فضاسازی مناسب شهر برای این عید بزرگ، ابراز کرد: برنامه ریزی لازم برای نورافشانی آسمان در مناطق مختلف شهر در شب ولادت امام عصر(عج)  صورت گرفته است.

موسوی به نقش شهروندان در زیباسازی شهر اشاره و بیان کرد: شهروندان با همکاری مدیریت شهری برای آذین بندی شهر نقش بسیار موثری در بزرگداشت این روز گرانقدر و عزیز ایفا می کنند. 

وی ادامه داد: آذین بندی و چراغانی بلوار و میادین شهر و نصب بنر تبریک ، استفاده از پرچم جمهوری اسلامی و پرچم های الوان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری در این زمینه است.

این مسئول توضیح داد: برپایی ایستگاههای صلواتی برای پذیرایی از میهمانان دوازدهین اختر تابناک آسمان ولایت از دیگر برنامه های روز ولادت امام عصر(عج) است.

موسوی ادامه داد: مدیریت شهری به مساجد شهر با رویکرد مسجد محوری نگاه ویژه کرده تا در این مساجد نیز جشن نیمه شعبان با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود. 

نظر شما